Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور ضمن اشاره به کندی رأی گیری از طریق صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی در انتخابات شوراهای شهر و روستا پیشنهاد رأی‌گیری از طریق تعرفه کاغذی را داد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با احترام، با عنایت به گزارش‌های متعدد از استان‌های مختلف، صندوق‌های اخذ الکترونیکی به کارگیری شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا موجب کندی رأی گیری و تشکیل صف‌های طولانی و اخلال در روند اخذ رأی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا مستدعی است ترتیبی اتخاذ گردد تا به منظور رعایت حقوق مردم رأی گیری در انتخابات شوراها در حوزه‌های مربوطه از طریق تعرفه کاغذی انجام پذیرد.

احمد جنتی
رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری

 

منبع: الف

کلیدواژه: رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام گمرک ایران، تردد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی و ترانزیتی در مرز آستارا به دلیل نواقص ایجاد شده و خرابی باسکول‌های گمرک طرف مقابل (گمرک آستارای آذربایجان) با کندی مواجه شده است.

با توجه به مشکلات ایجاد شده در طرف آذری خروج کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می‌شود و تعداد کامیون‌های خروجی کاهش یافته است.

طرف آذری قول داده است که ظرف امروز این مشکل حل شود و تردد کامیون‌ها از این گمرک مرزی به روال عادی برگردد.

کد خبر 6093008 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • ۳۹ درصد پروانه های کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است