Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امروز از آغازین ساعات صبح و از موعد مقرر برای حضور درپای صندوق های رای، شهرها و روستاهای آذربایجان‌غربی جلوه دیگری به خود گرفت و بار دیگر اقلیت های دینی این دیار، اعم از شهری و روستایی همپای هموطنان مسلمان خود، خاطره ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ را تداعی کرده و مهر باطلی بر رویای شوم دشمنان زدند.

آنها گویی هیچگاه تبلیغات منفی دشمنان، شعار عدم حضور در انتخابات را نشینیده اند و یا اصلا نخواسته اند بشنوند و به همین دلیل با شوقی مثال زدنی پای صندوق های رای حاضر شده اند تا به دنیا بفهمانند آنها همچنان وفادار به انقلاب و کشورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نگاهشان مملو از شادی و سرور و عشق به وطن است؛  شوق حضور برای رای دادن را از چهره شان می توان خواند، شناسنامه دردست راهی مراکز رای گیری می شوند.

شوق و شورشان صحنه های زیادی را در ذهن تداعی می کند، از ۲۲ بهمن، راهپیمایی روز قدس، ورود امام راحل به میهن و راهی شدن به میدان های جنگ؛ آنها این بار هم  کارنامه درخشان خود را درخشان تر کرده و برگ زرین دیگری برآن می افزایند.

از هرکدام که می پرسی برای رای رفتن می روی، از قبل آماده شده ای، مطالعه کرده ای و امروز از چه ساعتی آماده شده ای؟ ناب ترین پاسخ ها را می دهند.
آنان می گویند: بیش از ۴۰ سال است که دشمنان این سرزمین شعار عدم حضور در انتخابات مختلف را سرداده اند آنها هزاران نقشه طراحی کرده اند تا نظام را ساقط کرده و حکومت دلخواه خود را حاکم کنند؛ آنها امسال هم شعار «رای بی رای» را سرداده و با بهره گیری از مشکلات موجود سعی در تخریب ذهن مردم کردند ولی ما آمدیم تا ثابت کنیم خوابشان بی تعبیر است و نقشه هایشان خنثی می شود.

من رای می دهم  تا ثابت کنم مدعیان حقوق بشر، قیّم من نیستند

"یوناتن بت کلیا" نماینده سابق آشوریان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: من برای ایرانی مقتدر رای می دهم؛ برای اینکه ثابت کنم مدعیان حقوق بشر قیّم من نیستند و خودمان سرنوشت ایرانمان را خواهیم ساخت. 

وی افزود: من رای می‌دهم تا به کشورم خدشه ای وارد نشود؛ من رای می دهم تا ایران سربلند، سربلند بماند و چشم دشمنان ایران کور شود.

وی اظهار داشت: از همه ایرانیان تقاضا دارم در انتخابات شرکت کرده تا در کنار هم ایرانی مقتدر بسازیم. 

حضور در پای صندوق های رای نشانه بلوغ فکری بالای ملت است

"لودریک یوحنا" یکی از هموطنان ارمنی هم در این خصوص بیان کرد: در این شهر، مسلمان و مسیحی، شیعه و سنی، ارمنی و آشوری برای تعیین سرنوشت خود به مشارکت بیشتر و پیشی گرفتن از اقوام دیگر می‌پردازند و این تفاوت، امتیازی زیبا برای آذربایجان‌غربی و به ویژه ارومیه است.

وی اظهار داشت: رسانه‌های بیگانه برای وارونه جلوه دادن انتخابات ایران سرمایه‌گذاری می کنند ولی آنچه اتفاق می افتد، برخلاف خیال واهی آنهاست.

حضور در پای صندوق های رای پاسخ محکمی به یاوه گویان است

"شارلی انویه تکیه" نماینده مسیحیان آشوری کلدانی کاتولیک ایران در مجلس شورای اسلامی هم گفت:  حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، پاسخ محکمی به یاوه گویان غربی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: این حضور پرشور، نشانه تعامل اقوام و ادیان در ایران اسلامی است و ما مسیحیان نیز با رعایت حقوق شهروندی و آزادی کامل پا به پای برادران و خواهران مسلمان خود برگ زرین دیگری را در انتخابات امروز رقم خواهیم زد.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی داوطلبانه در جبهه های جنگ با دشمنان انقلاب و ایران اسلامی، حضور یافته و آنان را شکست دادند و امروز ما می توانیم در این عرصه مهم و حساس تاریخی، راه آنان را ادامه داده بار دیگر دشمنان را شکست بدهیم.

حضور در انتخابات واجب ملی است

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه هم اظهار کرد: خوشحال هستم که یک بار دیگر توفیق شد تا در انتخابات شرکت کنم.

داریاووش عزیزیان افزود: حضور در انتخابات واجب ملی برای مردم ایران است و ملت می توانند با انتخاب خودشان برای پیشبرد اهداف کشور قدم بردارند.

وی اضافه کرد: هر ایرانی که این خاک را دوست دارد، امروز باید وظیفه خود بداند که پای صندوق های رای آمده و انتخاب خود را انجام  دهد.

مشارکت مردم در انتخابات ضربه سختی بر کج‌اندیشان بود

رییس انجمن آشوریان ارومیه هم اظهارداشت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای ضربه سختی به کج اندیشان زد.

"استانلی سیمونز" افزود: ما در کشوری زندگی می کنیم که ‌برای استقلال آن وهمچنین انقلاب ونظام، خون های زیادی ریخته شده بنابراین امروز رای دادن وحاضر شدن پای صندوق های رای صیانت از خون شهداست.

وی ادامه داد: کسانی که تصور می کردند با تبلیغاتشان مانع حضور مردم در انتخابات می شوند و وجهه نظام را زیر سوال می برند، امروز آنچه دیدند برخلاف تصور آنان بود و ‌همانند انتخابات گذشته نقشه هایشان خنثی شد.

وی ادامه داد: با صندوق های رای نباید قهر کنیم چرا که حضور درپای صندوق های رای، سهیم شدن در سرنوشت و ‌آینده کشور است.

"سیمونز" اظهار داشت: نباید به سخنان کسانی که که خارج از این مملکت هستند گوش کنیم و ‌وابسته تفکرات آنها باشیم؛ باید بدانیم عزت و شرف ایرانی به دست خود ایرانی باید حفظ شود.

به گزارش ایرنا، اقلیت های دینی در تمامی برهه ها از انتخابات  متعدد گرفته تا جنگ هشت ساله  خوش درخشیده اند وکارنامه درخشانی داشته اند.

براساس این گزارش سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا امروز برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی ارومیه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقلیت های دینی پروندهٔ خبری حاشیه و متن انتخابات فدراسیون فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی ارومیه انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقلیت های دینی انتخابات ریاست جمهوری پای صندوق های رای حضور در انتخابات آذربایجان غربی اقلیت های دینی دوره انتخابات رای می دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود

آیت الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما، گفت که هیئت مرکزی نظارت، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان انتخابات خبرگان، از آنها برای شرکت در افتتاحیه دعوت می‏ کند. رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت که مراسم افتتاحیه در "ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی" برگزار می‌شود. ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس از انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، نمایندگان خود را شناخت. بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، دوره نمایندگی خبرگان رهبری ۸ ساله است و ۸۸ نماینده دارد. قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.  قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، خبرگان منتخب مردم، وظیفه تعیین رهبر و همچنین بررسی و مشورت درباره شرایط رهبر را برعهده دارند.  ساختار مجلس خبرگان رهبری از هیئت رئیسه و ۷ کمیسیون از جمله "کمیسیون بررسی راه‏‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه‏، کمیسیون تحقیق و کمیسیون اقتصادی" تشکیل شده است.  رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات همچنین گفت که پیام رهبر انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری خوانده خواهد شد.  آیت الله مدرسی یزدی افزود: در جلسه افتتاحیه اول خرداد، هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه سنی ۴ نفر هستند که یک رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی دارد و سپس هیئت رئیسه دائم تشکیل می‌شود. هیئت رئیسه دائم مجلس خبرگان رهبری، ۷ نفر است و یک رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز دارد.

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است