Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ایران بازتاب ویژه‌ای در رسانه های عربی داشت.

به گزارش ایسنا، با آغاز روند رای گیری سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ایران، مقام معظم رهبری و مقامات رسمی کشوری با حضور پای صندوق های رای، بر اهمیت مشارکت همگانی مردم در انتخابات برای رقم زدن سرنوشت کشور تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه ۲۸ خرداد) پس از انداختن رای خود به صندوق سیار ۱۱۰ مستقر در حسینیه امام خمینی (ره) یادآورشدند: روز انتخابات روز ملت ایران است. امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند. مردمی که با حضور کنار صندوق‌های رای و با دادن رای در واقع تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند.
ایشان با بیان اینکه امروز متعلق به مردم است، افزودند: هر کاری که ملت ایران امروز تا شب انجام بدهند از حضور کنار صندوق تا رای دادن، این سازنده آینده آنها و تعیین‌کننده سرنوشت چهار ساله آنهاست. درست به همین دلیل است که عقل و خرد انسان حکم می‌کند که در این آزمون بزرگ ملی و سراسری همه شرکت کنند.
 

شبکه لبنانی المیادین با انتشار تصاویری از مشارکت مقام معظم رهبری در انتخابات به پوشش بیانات ایشان پرداخت. این شبکه همچنین با پوشش مستقیم روند برگزاری انتخابات در برخی حوزه های انتخاباتی، حضور مردم پای صندوق های رای را پرشکوه توصیف کرد.


پایگاه خبری العهد هم نوشت: با باز شدن حوزه های رای گیری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، مردم این کشور به طور گسترده پای صندوق های رای حضور یافتند.

این پایگاه خبری مشارکت مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور در انتخابات از جمله چهار نامزد ریاست جمهوری را مورد توجه قرار داد.

این پایگاه خبری لبنانی همچنین بیانات مقام معظم رهبری و حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان را منتشر کرد.

شبکه الجزیره نیز با تهیه گزارش در بخش‌های مختلف خبری با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات، بیانات مقام معظم رهبری بعد از انداختن رای خود در صندوق را باز تاب داد.

شبکه آر تی عربی نیز با انتشار ویدیویی، مشارکت مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری را بازتاب داد.

بخش عربی خبرگزاری اسپوتنیک نیز در گزارشی از حضور مردم پای صندوق های رای، حضور و مشارکت مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری را پوشش خبری داد.

این خبرگزاری در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات و انتقاد ایشان از برخی رسانه های معاند که اخباری علیه انتخابات ایران منتشر می کنند، پرداخت.
شبکه عراقی السومریه نیوز نیز نوشت: ایرانی ها برای تعیین سرنوشت خود از همان ساعات اولیه صبح پای صندوق های رای حضور یافتند.
پایگاه خبری العربی الجدید نیز با انتشار گزارش‌هایی مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری را گسترده توصیف کرد.

این پایگاه خبری مشارکت مقامات عالی رتبه کشورمان در انتخابات از جمله مقام معظم رهبری و حسن روحانی و دیگر مسئولین را نیز بازتاب داد.

برخی دیگر از رسانه های عربی نیز مشارکت گسترده مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری را بازتاب دادند و به فراخور مشی سیاسی حاکم بر این رسانه‌ها، هر یک از زاویه‌ای برگزاری باشکئه انتخابات در کشورمان را مورد توجه قرار دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ايران انتخابات رياست جمهوري مشاركت حداكثري انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری مشارکت مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری پای صندوق های رای پایگاه خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد

 کتاب «نقش ما» به قلم «امیرحسین طالب علی» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم و با هدف آشنایی عموم مردم با این مقوله حیاتی که امسال مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ نوشته شده که نویسنده آن تلاش کرده به صورت چکیده و با زبانی ساده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکار‌ها و راهبرد‌های مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

این کتاب شامل پنج فصل با موضوعاتی همچون مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید در ۸۰ صفحه نوشته و به همت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به چاپ رسیده است.

طالب علی از خبرنگاران و فعالان رسانه با سابقه است که سابقه فعالیت در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف از جمله خبرگزاری مهر و همچنین صاحب امتیاز و مدیر مسؤولی ماهنامه فرهنگی اجتماعی کریمه را در سوابق کاری خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند