Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نگین تاجی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تاکنون موردی از تخلف در شعب انتخابات استان به دادگستری ارجاع نشده و انتخابات در سلامت کامل در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات امروز حماسی بوده و این حضور گسترده باعث خوشحالی دوست داران نظام و مأیوس شدن دشمنان قسم خورده انقلاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگین تاجی افزود: مسائل معیشتی، تورم، گرانی و تبعیض‌های اجتماعی نباید مبنای تصمیم گیری برای شرکت نکردن در انتخابات باشد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های پیش بینی شده ۲۵ نفر از نیروهای دادگستری در دادسراها، دادستان و معاونان دادستان به صورت میدانی با حضور در شعب اخذ رأی تخلفات انتخاباتی را رصد و به جرایم در محل همان شعبه رسیدگی می‌کنند.

نگین تاجی افزود: در سطح کشور چهار انتخابات در حال برگزاری است و در استان ما سه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در حال برگزاری است.

کد خبر 5238425

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کهگیلویه و بویراحمد انتخابات 1400 یاسوج انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه ویروس کرونا عکس استانها سیدابراهیم رئیسی گرگان رای گیری بوشهر انتخابات ایلام انتخابات ریاست جمهوری آمار کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس مجلس در روزهای یکشنبه سه شنبه و چهارشنبه هر هفته نشست علنی برگزار می کند که جلسه سه شنبه ها نظارتی خواهد بود.

این روال در مدت زمان حدود سه هفته ای که تا پایان دوره یازدهم مجلس باقی مانده ادامه خواهد داشت.

آخرین نشست علنی دوره یازدهم مجلس در روز چهارشنبه دوم خردادماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس