Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@14:53:02 GMT

اوج حساسیت در لیگ دسته دوم برای سهمیه صعود

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۸۶۱

اوج حساسیت در لیگ دسته دوم برای سهمیه صعود

در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل در لیگ دسته دوم، جنگ صعود خصوصا در لیگ دسته دوم بالا گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل در لیگ دسته دوم، سرنوشت گروه اول این مسابقات همچنان نامعلوم است و حتی تیم صدرنشین شهرداری همدان با فاصله هشت امتیازی نسبت به نزدیک ترین رقبا، احتمال از دست دادن جایگاه خود را احساس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که در دیگر این رقابت‌ها مس شهربابک توانسته با وحید رضایی به لیگ دسته اول صعود کند و با توجه به تغییرات امتیازی دیگر تیم‌های گروه دوم شانس حضور در مرحله پلی آف را دنبال می‌کنند.

 

در گروه اول این مسابقات شهرداری همدان با هشت امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم شانس بالایی دارد و این در حالیست که این هفته در تهران باید به مصاف ویستاتوربین، جدی‌ترین رقیب خود برود. از دست رفتن امتیاز از سوی شهرداری همدان در این بازی و کاهش آن به پنج امتیاز، می‌تواند حتی خطر از دست رفتن شانس آنها برای صعود را بهمراه داشته باشد و ویستاتوربین طی دو بازی باقیمانده چشم به غافلگیری حریف داشته باشد.

 

در این گروه شهرداری همدان، ویستاتوربین تهران، مس نوین کرمان و علم و ادب تبریز همچنان شانس تصاحب جایگاه صعود را دنبال می‌کنند و چشم به رتبه پلی آف نیز دوخته‌اند. ویستاتوربین که بعد از قطع همکاری با اکبر میثاقیان توانسته شرایط روحی و روانی مناسبی را دنبال کند، هفته گذشته با برتری شش گله به کار خود پایان داده بود و این هفته نیز مقابل سپیدرود در رشت علیرغم حواشی زیادی که دنبال کرد در نهایت به تساوی یک - یک رضایت داد. 

 

در گروه دوم نیز مس شهربابک توانست در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل جواز صعود را به نام خود کند و رقابت برای جایگاه پلی آف بین تیم‌های شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد و شاهین بندرعامری شکل گرفته است.

 

حساس‌ترین بازی این هفته را البته می‌توان بین ویستاتوربین و شهرداری همدان در تهران دانست؛ جایی که شاید معادلات جدول را در گروه اول دچار تغییرات بزرگی کند و ویستاتوربینی‌ها امیدوارند با برتری خانگی مقابل حریف همدانی خود، آنها را در خطر از دست دادن جایگاه صدرنشینی قرار دهند.

دسته دو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته دو لیگ دسته دوم شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال