Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقوام مختلف ایران کوچک گوش به فرمان مقام معظم رهبری و به منظور خلق حماسه ای دیگر از ساعات آغازین رای گیری با حضور پرشورشان پای صندوق های رای حاضر شدند تا جمعه ای تاریخ ساز را به ثبت برسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از "تیتریک"؛  امروز ایران سراسر شور حضور است، شیعه و سنی، مرد و زن، پیر و جوان همه آمده اند تا با مشارکت حداکثری شان سرنوشت کشور را با انتخاب فرد اصلح رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همه آمده اند تا صحنه ای دیگر از اقتدار و عزت ملی را به جهانیان نشان دهند و جمعه ای تاریخ ساز را در صفحات تاریخ به ثبت برسانند، آن ها آمده اند تا یاس و نا امیدی را بر دل دشمنان برجای بگذارند.

شور و شوق فراوانی در بین مردم حاکم است، در این میان پروتکل های بهداشتی را نیز فراموش نکرده اند و علاوه بر در دست داشتن شناسنامه، با خودکار شخصی، ماسک و سایر ملزومات بهداشتی آمده اند تا ثابت کنند که هیچ چیز نمی تواند مانع حضورشان در پای صندوق های رای و ادای این تکلیف سیاسی شود.

حضور رای اولی ها نشان می‌دهد گسستی بین نسل های انقلاب نیست

آیت الله حسینی همدانی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های دشمنان برای بی رونق کردن انتخابات، ضمن تجلیل از حضور پرشور مردم استان در ساعت‌های اولیه رای گیری گفت: مردم بار دیگر با حضور گسترده و فعال خود پای صندوق های رای دشمنان انقلاب و ملت را تحقیر خواهند کرد و امیدوارم که این آرا به نفع مردم و برای مردم تمام شود.

حسینی همدانی با اشاره به حضور حدود یک و نیم میلیون رای اولی‌ها در انتخابات گفت: حضور رای اولی ها که شور و هیجان خاصی دارند طراوت بیشتری به این  حماسه  بخشیده است و این جوانان که وارد مرحله بلوغ سیاسی شده اند با حضور خودشان در این انتخابات نشان خواهند داد که  گسستی بین نسل های انقلاب حادث نشده و مانند رای اولی‌ها دوران پیروزی  انقلاب در صحنه حضور دارند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: همه افراد به خصوص جوانان باید به این مساله دقت کنند که برای چهار سال تا هشت سال آینده کشور تصمیم می‌گیرند و باید دقت نظر داشته باشند که چه کسی را برای این امر مهم انتخاب می‌کنند.

وی افزود: مردم بایستی پای صندوق های رای آمده و به افراد درست و اصلح  برای شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری رای بدهند چرا که آثارش متوجه خود آن‌ها می شود.

امام جمعه کرج افزود: مردم مشکلات و سختی‌هایی در این سال‌ها به ویژه در حوزه معیشتی و اقتصادی متحمل شده اند اما با انقلاب، ارزش‌های انقلاب و خون شهدا فاصله نگرفته اند و  پای آرمان های نظام و انقلاب هستند و این بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: به امید خدا با انتخاب دولت جدید مشکلات مرحله به مرحله حل خواهد شد و مردم وضعیت بهتری خواهند داشت.

حسینی همدانی اولویت های کاری دولت جدید را مسائلی چون جمله معیشت، اشتغال و تولید دانست و خواستار اقدام فوری در دولت جدید در این زمینه‌ها شد.

انتخابات مظهر حضور مردم برای تعیین سرنوشت کشور است/ ملت فریب رسانه های معاند و فریب خوردگان داخلی را نخورند

رییس کل دادگستری البرز ضمن حضور در شعب اخذ رای و شرکت در انتخابات در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: انتخابات مظهر حضور مردم برای تعیین سرنوشت اداره کشور است.

حسین فاضلی هریکندی ادامه داد: این دوره انتخابات ریاست جمهوری از چند جهت اهمیت دارد زیرا دشمنان در صدد هستند مانع حضور مردم پای صندوق های رای شوند.

وی افزود: مدتها قبل همه رسانه های معاند خارجی و برخی فریب خوردگان داخلی سعی داشتند با انتشار مطالب کذب مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

این مسئول تصریح کرد: مطالبی از قبیل اینکه ریاست جمهوری قدرت اجرایی ندارد، انتخابات مهندسی شده است و مطالبی از این دست که همه دروغ است، سعی کردند مانع حضور مردم در پای صندوق های رای شوند.

فاضلی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امور اجرایی کشور به عهده رییس جمهور است و دولت اختیارات فراوانی دارد اختیارات فوق العاده ای از قانون اساسی ، قوانین عادی و ... همه در حوزه نفوذ رییس جمهور است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: رای تک تک مردم در تعیین رییس جمهور مهم و سرنوشت ساز است و مشارکت بالا در پای صندوق های رای موجب می شود دولت با حمایت بیشتری برنامه های خود را در زمان ریاست جمهوری اجرا کند.

هر رای، تیری بر قلب و خاری در چشم دشمن است/ خون شهدا و سردار سلیمانی قطعا امروز در رگ های این ملت به جوشش درخواهد آمد

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی بعد از حضور در شعب اخذ رای این شهرستان و شرکت در انتخابات در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای امروز (۲۸ خرداد) ؛ یک حضور تعیین کننده و بسیار موثری است.

امام جمعه شهرستان فردیس ادامه داد: دشمنان ما علیرغم اینکه مشکلات زیادی را در طی این چند سال بر ملت ایران وارد کردند، هنوز امیدشان را برای از پا در آوردن این ملت از دست نداده اند.

وی افزود: امروز مردم باید با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای امید دشمن را مایوس کنند و تیر خلاصی به امید دشمن بزنند.

حجت الاسلام ایمانی تصریح کرد: امیدوارم خداوند متعال کمک  کند تا مردم انتخاب اصلحی را برای سکان اداره کشور انتخاب کنند؛ انتخابی امین، پاک دست، دلسوز بیت المال تا بتوانند مشکلات کشور را حل کند.

وی ادامه داد: اگر یک دولت قوی روی کار بیاید در کنار سایر مولفه های قدرت کشور از جمله قدرت هسته ای و نظامی و ... می تواند کشور را سرافراز کند.

امام جمعه فردیس گفت: ما منتظر حضور جدی و حداکثری مردم در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح هستیم تا مشت کوبنده ملت به یاوه گویان و دشمنان باشد.

وی تصریح کرد: هر رای مردم یک تیری بر قلب و خاری در چشم دشمن است.

حجت الاسلام ایمانی در خاتمه خاطرنشان کرد: خون شهدا و سردار سلیمانی امروز قطعا در رگ های این ملت به جوشش در خواهد آمد و مردم با حضور قوی در پای صندوق های رای دشمنان ملت را مایوس خواهند کرد.

رای گیری شورای شهر به صورت مکانیزه در مرکز البرز/ فعالیت ۱۳۶۳ شعب اخذ رای در سراسر استان

عزیزالله شهبازی استاندار البرز با حضور در حوزه اخذ رای مستقر در مسجد امام سجاد (ع) خیابان برغان کرج، رای خود را به صندوق انداخت.

شهبازی در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت ۷ صبح امروز ۲۸ خرداد ماه تمامی ۱۳۶۳ شعب اخذ رای در سراسر استان فعالیت خود را آغاز کردند.

شهبازی با اشاره به اینکه طبق بازدیدهای صورت گرفته رای گیری بدون مشکل در جریان است، اظهار کرد: شعب اخذ رای مرکز استان البرز به صورت مکانیزه رای گیری شورای شهر را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: مردم از ساعات ابتدایی صبح با شور و نشاط پای صندوق‌ها حاضر شدند و استقبال خوبی صورت گرفته است.

استاندار البرز اظهار کرد: توصیه می‌شود شهروندان پیش از تاریک شدن هوا به شعب اخذ رای مراجعه کرده و رای خود را به صندوق بی‌اندازند تا نتیجه آرا نیز زودتر مشخص شود.

شهبازی یادآور شد: رای اولی‌ها، جوانان، میان‌سال‌ها و تمامی اقشار پای صندوق رای آمدند و بدون شک تا ساعات دیگر این استقبال دو چندان خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: تعداد تعرفه‌ها به میزان کافی است و شرایط فراهم شده تا تمامی مردم رای خود را به صندوق بیاندازند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پای صندوق های رای ریاست جمهوری آمده اند شعب اخذ رای رای اولی ها حضور مردم امام جمعه رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرماندار قائم شهر در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران و کاربران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه گفت: حوزه انتخابیه قائم شهرجزو هشت حوزه انتخابیه کشور است که مرحله دوم انتخابات مجلس آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

مولایی افزود: دوره‌های آموزشی کاربران و متعاقبا رای دهندگان در محلات مختلف از برنامه‌های توجیهی این دوره برای آشنایی و شناخت بیشتر مردم با انتخابات الکترونیکی است که توسط اساتید و کارشناسان انجام می‌شود.

مدیرکل فن آوری استانداری مازندران هم تسهیل در أخذ رأی و عدم دخالت دیگران در رأی دادن افراد به خاطر نمایش تصویر نامزد‌های مورد نظر و سهولت در امر انتخابات و شمارس و جمع بندی آرای اخذ شده در چند دقیقه و درکوتاهترین زمان با دقت بالا را از ویژگی‌ها و تفاوت‌های مهم انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات غیر الکترونیک برشمرد.

شهابیان افزود: در مرحله دوم انتخابات، واجدان شرایط رای این حوزه انتخابیه که در دوره نخست انتخابات رای دادند و نیز افرادی که در دوره قبل موفق به شرکت در انتخابات نشدند، می‌توانند در انتخابات ۲۱ اردیبهشت شرکت کنند و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رأی دهند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات ۲۱ اردیبهشت با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • فصل پنجم «نون‌خ» را می‌توان پیوند غرب و شرق ایران دانست
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات