Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:23:23 GMT

فرماندار کرمانشاه: کمبود تعرفه در هیچ شعبه‌ای نداریم

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۵۹۹۲

فرماندار کرمانشاه: کمبود تعرفه در هیچ شعبه‌ای نداریم

ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از افرادی که تاکنون برای شرکت در انتخابات به شعب اخذ رای مراجعه نکرده‌اند، خواست برای رای دادن عجله کنند.

فضل الله رنجبر عصر امروز(۲۸ خرداد) در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم روند رای گیری در تمامی شعب اخذ رای شهرستان کرمانشاه، گفت: از افرادی که تاکنون در انتخابات شرکت نکرده اند  می خواهیم تا هر چه سریعتر برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه شرکت در انتخابات را در انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور اثرگذار ارزیابی کرد و افزود: رئیس جمهوری که با رای بالای مردم انتخاب شود، بهتر خواهد توانست در ابعاد ملی و بین المللی کار کند.

وی یادآوری کرد: اگر می خواهیم ایران قوی تری داشته باشیم حتما باید پای صندوق های رای برویم و در انتخابات حضور آگاهانه داشته باشیم.

رنجبر سپس با بیان اینکه تعرفه به اندازه کافی در شهرستان موجود است، گفت: هیچ مشکلی از لحاظ کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی شهرستان نداریم.

وی در ادامه از اظهار نظر در مورد زمان اعلام نتایج انتخابات صرف نظر کرد و افزود: برای اظهارنظر در این مورد زود است، اما تلاش خواهیم کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن نتایج انتخابات را در شهرستان اعلام کنیم.

وی ادامه داد: اولویت شمارش آرا و اعلام نتایج با انتخابات ریاست جمهوری است، سپس کار شمارش آرای انتخابات شوراها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌گفت: سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی ۵ شهرستان است به عدالت در اختیار نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم انتخابات قرا می‌گیرد.

عزیزاده گرجی افزود: ۴ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در این حوزه می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی قرارداد منعقد و برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی از آنها استفاده کنند.

او با بیان اینکه تعرفه استفاده از این سالن‌ها متفاوت، اما با حداقل نرخگذاری است، ادامه داد: این نامزد‌ها تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی می‌توانند از سالن‌های دولتی برای استفاده تبلیغاتی خود استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه این سالن‌ها به تفکیک با درجه بندی و تعرفه قطعی از سوی هیئت تبلیغات استان به فرمانداری‌های ۵ شهرستان اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • ۷ مرحله رأی دادن در انتخابات الکترونیکی اعلام شد +جزئیات
  • مراحل رای دادن در انتخابات الکترونیکی چگونه است؟
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است