Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:20:31 GMT

فرماندار ورامین: عشق به نظام در قلب مردم نفوذ کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۲۹۸

فرماندار ورامین: عشق به نظام در قلب مردم نفوذ کرده است

حسین کاغذلو روز جمعه در جریان بازدید از شعب اخذ رأی ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مجریان و دست اندرکاران انتخابات شهرستان ورامین در طول ماه‌های منتهی به این رویداد مهم سیاسی تلاش کردند تا با قانونمندی زمینه برگزاری باشکوه انتخابات را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت :امروز مردم به خوبی از نقش خود در اداره امور کشور به واسطه شرکت درانتخابات آگاهند و قطعا این آگاهی باعث شده تا اموز شاهد حضور پرشور مردم در این عرصه مهم سیاسی باشیم.

وی تأکید کرد: عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی در قلب مردم نفوذ کرده و هیچ عاملی نمی‌تواند آنان را از مسیر انقلاب و ارزش‌های آن دور کند.
کاغذلو با اشاره به فعالیت ستاد انتخابات شهرستان ورامین گفت:بر اساس عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا و پس از بررسی‌های میدانی،  ۱۸۹ شعبه آراء مردم را جمع‌آوری می‌کند که از این تعداد، در بخش مرکزی، ۱۵۱ شعبه اخذ رأی شامل ۳ شعبه سیار و ۱۴۸ شعبه ثابت و در بخش جوادآباد ۳۸ شعبه شامل ۱۰ شعبه سیار و ۲۸ شعبه ثابت آراء مردم را در سه انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان جمع آوری می‌کند.

فرماندار ورامین گفت: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در ۱۵ روستای بخش مرکزی و ۳۸ روستای بخش جوادآباد ورامین برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: بخش جوادآباد ۱۲۴ کرسی و بخش مرکزی ۶۳ کرسی شورا دارد.

کاغذلو تصریح کرد: در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ورامین ۷۵ نفر و در شورای شهر جوادآباد ۱۵ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.
حضور مردم برای نظام قدرت آفریده است

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی، برای نظام قدرت آفریده و دشمنان را مبهوت این اقتدار کرده است.

حسین نوش آبادی افزود: برگزاری انتخابات، همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار، فرصت و ذخیره و امکان است که می تواند برای کشور و نظام، تولید قدرت کند.

وی گفت: انتخابات پرشور و مشارکت بالای مردم، آینده کشور را تضمین خواهد کرد و هرچه انتخابات با اقبال عمومی بیشتری از سوی مردم همراه شود، اثرات و منافعش برای کشور و ملت بیشتر می‌شود.

نوش آبادی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، علاج دردهای مزمن کشور در پرشور برگزارشدن انتخاب، حضور و مشارکت عموم مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: همانطور که امکانات دفاعی، بازدارندگی در برابر دشمنان قسم خورده نظام و قدرت دیپلماسی، به کشور اقتدار می‌بخشد، حضور مردم در صحنه و مشارکت آنان در تعیین سرنوشت خود، بیش از همه این‌ها به کشور اقتدار می بخشد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (چهار حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- در حال برگزاری است.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.
زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.
۹ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۷ نفر واجد شرایط رای دادن در استان تهران هستند که از این تعداد واجد شرایط، ۱۹۰ هزار و ۹۷۹ نفر رای اولی هستند. ۶ هزار و ۸۴۶ شعبه اخذ رای برای استان تهران در نظر گرفته شده که از این تعداد ۴۲۵ شعبه آن سیار است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ حسین کاغذلو استان تهران ورامین پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ حسین کاغذلو مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ حسین کاغذلو استان تهران ورامین ریاست جمهوری شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان افزود: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

وی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

طباطبایی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898681

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای