Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:05:01 GMT

مشارکت در انتخابات از مولفه های اقتدار نظام است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۶۲۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 25 MB

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از مؤلفه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی و اقتدار نظام، مشارکت در تعیین مدیران کلان کشور است و این صندوق‌ها هستند که تعیین می‌کنند چه کسی قرار است زمام امور کشور را در دست بگیرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ساختار مردمی دارد و با مردم ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و عرصه‌های مختلف این موضوع مهم را نشان می‌دهند اما در عرصه انتخابات از این جهت که مردم با تک تک رای‌های خود حضورشان را مستند می‌کنند و پای حضورشان امضا می‌زنند از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی نژاد در پایان گفت: امروز دو انتخابات مهم در کشور داریم اول انتخابات ریاست جمهوری که مردم با رأی خود دومین شخصیت تأثیر گذار در کشور را انتخاب می‌کنند و در انتخابات شوراها هم با رأی به منتخبین خود، در سیاست‌های تعیین کننده شهر و روسستای خود سهیم می‌شوند بنابراین انتخابات سند قطعی، تعیین کننده و سرنوشت ساز برای جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 5238342

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه ویروس کرونا عکس استانها گرگان سیدابراهیم رئیسی رای گیری بوشهر انتخابات ایلام انتخابات ریاست جمهوری آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نماز جمعه خمین بیان کرد: ملت مظلوم فلسطین برخلاف کمبود امکانات رسانه‌ای و فناوری توانستند افکار عمومی را به نفع خود تغییر دهند.

وی افزود: عملیات وعده صادق و شکست همینه رژیم صهیونیستی اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا، بیش از گذشته اثبات شد.

امام جمعه خمین با اشاره به سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان ادامه داد: ملت پاکستان از انجام عملیات وعده صادق بسیار خوشحال شدند و آیت الله رئیسی در وقت مناسب و در راستای تقویت همکاری‌ها به این کشور سفر کرد.

امام جمعه خمین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز معلم تاکید کرد و گفت: معلمان به عنوان افسران میدان پیشرفت جامعه هستند و باید از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار باشند.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری افزود: این شهید بزرگوار در زمان انحرافات دینی مانند چراغی روشن جامعه را هدایت کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز کارگر نیز گفت: مسئولان برای رفع مشکلات جامعه کارگری نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

حجت الاسلام میرصادقی جامعه کارگری را وفادار به انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: کارگران هزاران شهید را تقدیم نظام اسلامی کردند.


.

کد خبر 6089091

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است