Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:19:49 GMT

افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای در نجف آباد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۶۶۹۹

افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای در نجف آباد

ایسنا/اصفهان فرماندار شهرستان نجف آباد گفت: در این دوره از انتخابات ۲۱۸ شعبه اخذ رای در شهرستان نجف آباد فعال است که این تعداد نسبت به انتخابات قبلی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مجتبی راعی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وجود شرایط کرونایی در شهرستان نجف آباد شاهد افزایش ۲۰ درصدی شعب اخذ رای در این شهرستان هستیم تا بتوانیم از ازدحام رأی‌دهندگان جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ۲۱۸ شعبه اخذ رای در شهرستان نجف آباد، ۱۹۵ شعبه در حوزه شهری، ۲۳شعبه در حوزه روستایی و دو شعبه سیار در بخش مرکزی و مهدشت فعال هستند. همچنین ۲۷۱ نفر برای کسب ۸۸ کرسی شوراهای اسلامی شهر و روستا با یکدیگر به رقابت می پردازند.

راعی با تاکید بر نظارت حداکثری بازرسان بهداشت شعب اخذ رای، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن شعب اخذ رای اندیشیده شده است. همچنین ناظران بهداشتی به صورت مستمر به بازرسی شعب اخذ رای می‌پردازند. تمامی آموزش‌های لازم نیز به عوامل برگزارکننده داده شده است.

وی همچنین به حضور چشمگیر مردم نجف‌آباد در انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال خوب مردم از این دوره از انتخابات و حضور پرشور آنها در شعب اخذ رای، ضروری است که شیوه نامه های بهداشتی را همچون گذشته رعایت کنند. همراه داشتن خودکار شخصی و استفاده از ماسک از نکات ضروری در هنگام مراجعه به شعب اخذ رای است.

راعی ادامه داد: همچنین بهتر است که رای دهندگان از به همراه آوردن کودکان خردسال خودداری کنند.

وی رای دادن را حق قانونی افراد دانست و تاکید کرد: شرکت در انتخابات پیش از آنکه یک تکلیف و وظیفه ملی باشد، حق قانونی افراد است و همه باید از این حق برای تعیین سرنوشت خود در مدیریت ملی و شهری استفاده کنند. انتخابات فرصتی است که مردم بتوانند نقش خود را برای تعیین سرنوشت آینده ایفا کنند.

وی همچنین خطاب به کاندیداهای منتخب گفت: مقررات و منشورهای اخلاقی قبلاً به تمام کاندیداها ابلاغ شده، بهتر است منتخبین با وجود بیماری کووید ۱۹ از برگزاری هرگونه کارناوال و تجمع خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانی شهرستانها انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات رياست جمهوري شهرستان نجف آباد شعب اخذ رای اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در نهاوند
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه