Web Analytics Made Easy - Statcounter

«افشین کریمی» عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مستقر در ستاد انتخابات استان اظهار داشت: براساس گزارش‌های که تا این لحظه به دست ما رسیده حضور مردم در پای صندوق‌های رای چشمگیر و پرشور است و با نزدیک‌شدن‌ به ساعت پایانی انتخابات این حضور پرشورتر می شود.

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون هیچ موردی از تخلف حاد انتخاباتی در سطح استان گزارش نشده است که در روند انتخابات تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی ادامه داد: گزارش هایی در رابطه با تخلفات انتخاباتی از سوی بازرسان به دست ما می رسد که با سرعت مورد بررسی قرار می گیرند و از بروز مشکل جلوگیری می شود.

وی عنوان کرد: هزار و ۹۴۲ شعبه اخذ رای در سطح استان کرمانشاه فعال است که در هر کدام از آنها یک بازرس بر روند برگزاری انتخابات نظارت دارد.

رییس هیات بازرسی انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه یک سربازرس ویژه نیز بر روند فعالیت ۱۵ شعبه اخذ رای نظارت می کند، گفت: علاوه بر بازرسان و سر بازرسان استان ۲۱ بازرس ویژه نیز از سوی وزارت کشور بر روند انتخابات در کرمانشاه نظارت دارند. 

کریمی افزود: از این آمار هفت بازرس ویژه در شهرستان کرمانشاه، ۲ بازرسی ویژه در شهرستان اسلام آباد و در هر یک از شهرستان ها یک بازرس ویژه حضور پیدا کرده اند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز در حال برگزاری است.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ استانداری کرمانشاه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان کرمانشاه دوره انتخابات بازرس ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف