Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منصور شیشه فروش شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود: برق اضطراری برای شعب اخذ رای در استان اصفهان تدارک دیده شد و در این زمینه هیچ مشکلی گزارش نشده است.
وی ادامه داد: صبح امروز به دلیل وقوع حادثه درشبکه، برق شماری از خیابان‌های شهر اصفهان قطع شده بود، اما این حادثه و مشکل فنی به سرعت حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در برخی از شبکه های اجتماعی مطالبی درباره قطع برق بعضی از شعب انتخاباتی منتشر شده بود.


تعداد کل شُعبه‌های اخذ رای در استان اصفهان سه هزار و ۴۶۵ شُعبه است که از این تعداد سه هزار و ۱۰۷ شُعبه بصورت ثابت و ۲۶۰ شُعبه بصورت سیار فعالیت می‌کنند.
۲ هزار و ۴۵۶ شُعبه شهری و  یک هزار و ۱۱ شُعبه روستایی در استان اصفهان وجود دارد.
انتخابات شوراهای شهر از ۵۹۱ کُرسی اصلی برخوردار است که ۲ هزار و ۳۵۷ نفر برای کسب آنها رقابت می‌کنند.
در شوراهای روستای استان نیز سه هزار و ۱۲۴ کُرسی اصلی وجود دارد که پنج هزار و ۹۹۳ نفر در رقابت نهایی برای کسب آنها حضور دارند.
 استان اصفهان با ۲۴ شهرستان، ۱۱۱ شهر، ۵۲ بخش و ۱۳۲ دهستان، پنج میلیون و ۳۸۶ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ اصفهان استانداری اصفهان انتخابات ۱۴۰۰ اصفهان استانداری اصفهان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود

 با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال، علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه کنار گذاشته شد.

به گزارش ورزش سه، در روزی که جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار با تراکتور تبریز  بازهم اعلام کرد تیمش در حد رقابت با تیم‌های بالای جدول نیست، علی خطیر برکنار شد.

مهدی پاشازاده کاپیتان سابق استقلال اولین پیشکسوتی است که در این باره اظهارنظر می‌کند. او گفت: به شخصه در فصل جاری بیشتر با جواد نکونام و تیمش در ارتباط بودم و پای درد دل سرمربی استقلال نشستم. باور کنید از اول فصل نکونام با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود و اگر پای حرف‌ها و درد دل‌هایش می نشستید می‌دیدید خون گریه می‌کند! خدا را شکر مالک جدید آمد و به شخصه سردار شهریاری را خوب می شناسم و می دانم از سال‌ها پیش در صباباتری تیمداری کرده و با فوتبال کاملا آشناست. او و گروه جدید می‌توانند با همدلی و کمک به جواد نکونام انشالله اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بزنند.

وی در خصوص اظهارنظر سرمربی استقلال پس از تساوی بدون گل برابر تراکتور مبنی برخالی بودن دستش و کمبود بازیکن نیز یادآور شد: استقلال تیم بزرگی است که باید نیمکت پروپیمانی هم داشته باشد اما به دلیل لجبازی یا بی تجربگی دوستان در تیمداری این فصل شاهد چنین چیزی نبودیم. با این وجود کادرفنی و بازیکنان استقلال تا همین جا هم شاهکار کرده‌اند و از این به بعد وظیفه ما پیشکسوتان و هواداران است که در 5 هفته باقی مانده از تیم حمایت کنیم. خود من هم این هفته برای تماشای بازی استقلال و ذوب آهن به ورزشگاه می‌روم و از تیم محبوب خودم حمایت می‌کنم.

او ضمن اشاره به دیدار دو تیم تراکتور و استقلال در تبریز، گفت: به نظر من بازی در تبریز از دربی هم سخت‌تر است. شما در دربی 50 درصد تماشاگر دارید اما در تبریز از این خبرها نیست. جو خیلی سنگینی را تماشاگران پرشور تبریزی و طرفداران تراکتور می‌سازند که باز هم به نظر من با جمیع شرایط استقلال و جواد نکونام نتیجه معقول و منطقی در تبریز گرفتند. شاید برخی کارشناسان یا رسانه‌ها شور الکی بدهند که استقلال برای تساوی بازی کرده یا از این حرف‌ها که به اعتقاد من اصلا و ابدا اهمیتی ندارد. استقلال نباید در تبریز گل می‌خورد و جواد نکونام استراتژی درستی انتخاب کرد و حتی معتقدم در طول فصل هم این استراتژی درست بوده است.

پاشازاده ادامه داد: در همه این سال‌ها تیمی قهرمان و موفق شده که کمتر گل خورده باشد و متأسفانه این فصل برخی‌ها از فوتبال زیبای تیم رقیب و دفاعی استقلال حرف می‌زنند درحالی که همین فصل استقلال یک گل هم از پرسپولیس بیشتر زده است. این صحبت‌ها فریب افکار عمومی و هواداران استقلال است که نباید طرفداران را گول بزند. نکونام مثل همه مربیان و تیم‌های بزرگ ابتدا سازماندهی دفاعی استقلال را درست کرد و این کار خیلی هم آسان نبوده است.

مهدی پاشازاده در مورد تساوی پرسپولیس و سپاهان اصفهان هم گفت: به نظر من اگر سپاهان شجاع تر بازی می‌کرد، می‌توانست 2 گل به پرسپولیس بزند. برای من عجیب بود که بعد از ده نفره شدن پرسپولیس، سپاهان با آن همه بازیکنان هجومی خیلی برای گلزنی به آب و آتش نزد و حمله نکرد. سپاهان اگر کمی بیشتر فشار می‌گذاشت حتم بدانید پرسپولیس را در استادیوم آزادی شکست می‌داد اما به هر حال برای ما استقلالی‌ها همین که باز صدر جدول هستیم خوشحال کننده است. امیدوارم در 5 هفته پایانی تیم استقلال انشالله با حمایت هوادارانش موفق و سربلند ظاهر شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاشازاده: نکونام در استقلال با صدها مشکل ریز و درشت مواجه بود
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • بحران ادبیات داریم
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان