Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@23:43:56 GMT

اهل سنت گیلان هم دوشادوش مردم پای صندوق رای آمدند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۷۵۴۷

اهل سنت گیلان هم دوشادوش مردم پای صندوق رای آمدند

اهل تسنن گیلان هم از صبح امروز پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا نشان دهند اهل تسنن هم قلب‌شان برای این کشور و ملت می‌تپد.

خبرگزاری شبستان_گیلان؛ روحانیون و عموم مردم اهل سنت گیلان در روزهای اخیر برای حضوری گسترده و حداکثری در پای صندوق‌های رأی اقدام به تبلیغات کردند و امروز هم همراه با مردم و زودتر از خیلی از اقشار، در انتخابات شرکت کردند و رأی خود را به صندوق انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز در شهرهای سنی نشین گیلان، اهل سنت و تشیع دوشادوش یکدیگر حماسه نوینی را در شهرستان‌های این استان رقم زدند. به تعبیر علمای اهل سنت، حضور دشمن هراس و امیدآفرین این قشر همگام با دیگر اقشار ملت ایران در پای صندوق های رای هم عزت آفرین است وهم تضمین کننده انقلاب و دوام بیش از پیش نظام.

 

یکی از فعالان انتخاباتی اهل تسنن اظهار کرد: انتخابات همواره مایه آرامش، امید و شرافت برای دلسوزن و همراهان نظام و مایه یاس و هراس دشمنان بوده است.

 

وی افزود: با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب و اسلام که در صدد جدایی بین تشیع و تسنن هستند خواهیم زد.

 

 

«حسین خانی‌پور» گفت: در غرب گیلان مسلمانان اهل سنت از اوایل انقلاب تاکنون در همه انتخابات از رفراندوم آری یا نه به نظام جمهوری اسلامی ایران تا به امروز درصد مشارکت بالایی در انتخابات داشته اند و شرکت ۸۰ درصدی در انتخابت افتخاری برای شهرستان تالش محسوب می شود.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان تالش انتخابات را جلوه گاه باورها، گرایشها و آرمانهای هر ملت اعلام و تصریح کرد: ما ملتی متمدن هستیم و برخورداری از بزرگترین مورخین و مفسرین، ریاضیدانان، دانشمندان و منجمان را در تاریخ خود داریم که همواره ما را به الگویی برای سایر ملتهای جهان تبدیل کرده است.

 

وی شرکت حداکثری در انتخابات را یکی از راه‌های مقابله با دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: در طول انقلاب هرگاه دشمن خواست حرکتی علیه نظام صورت دهد ملت ایران وارد صحنه شدند و امروز نیز یکی از وظایف مردم انقلابی و همیشه در صحنه این است که در این انتخابات خطیر و حساس با شرکت گسترده دشمن را به عقب برانند.

 

گفتنی است، اهل سنت مانند انتخابات گذشته در این انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مشارکت جدی دارند زیرا به سرنوشت و آینده کشور و خودشان علاقمند هستند.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: علمای اهل تسنن اهل تسنن انتخابات پای صندوق اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در آیین هشتمین جشنواره طنز پهلو به مناسبت گرامیداشت زنده یاد کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی فومن اظهار کرد: گیلان استان مفاخرخیز و مستعدپرور است و این مهم را می توان در بخش های مختلف جست و جو کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقد سبب اصلاح امور می شود، گفت: نقد منصفانه از دستگاه ها و مسوولان در جامعه بسیار موثر است.

عباسی با انتقاد از برخی نقدهای غیرواقع و غیرمنصفانه از سوی برخی رسانه ها بیان کرد: انعکاس مشکلات و مسائل در قالب ها و چارچوب های خاص منجر به اصلاح می شود.

وی با اشاره به نقش نظارتی اصحاب رسانه و خبرنگاران افزود: خبرنگاران نقش نظارتی در جامعه ایفا می کنند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقدهای منصفانه تلخ و گزنده نیست، گفت: الگوپذیری رسانه ها در نقدپردازی از کیومرث صابری فومنی مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به اثرگذاری طنز گل آقا در لایه های مختلف بیان کرد: طنز گل آقای استاد صابری فومنی در چارچوب خاص و مرزهای اخلاقی حرکت می کرد.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز تشنه نقدپردازی گل آقایی است، افزود: مکتب گل آقا باید در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تزریق امید در جامعه بیان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در قالب های طنز در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 6093425

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور