Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- حضور پرشکوه مردم در انتخابات و تشکیل صف‌های طویل برای رأی دادن و تایید نظام جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان و تأییدی بر حاکمیت مردم‌سالاری در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، 28 خرداد ماه روز تجدید میثاق مردم ایران با امام(ره) و آرمان‌های انقلاب اسلامی است به گونه‌ای که پیر و جوان، مرد و زن، دختر و پسر هر کدام برای تعیین سرنوشت کشور خود به پای صندوق‌های رأی آمده و خودشان سرنوشت کشورشان را تعیین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز روز شکوه و استقلال مردم ایران و ایجاد حماسه‌ای بزرگ در پاسخ به دسیسه‌ دشمنان انقلاب است دشمنانی که قریب به دوسال است در رسانه و در فضای مجازی و با طرح نقشه‌های گوناگون در صدد منصرف کردن ملت ایران در حضور پای صندوق‌های رأی هستند.

براساس بازدیدهای میدانی و مشاهدات عینی خبرنگاران تسنیم از شعب اخذ رأی، از ساعت اولیه صبح امروز تاکنون مردم کردستان با حضور پرشور و نشاط خود پای صندوق‌های رأی بار دیگر با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید میثاق کرده و به دشمنان نظام فهماندند که ملت ایران در پشتیبانی از نظام و تعیین سرنوشت کشور خود کوتاه نمی‌آیند.

مشاهدات میدانی خبرنگاران تسنیم از روند برگزاری انتخابات در استان کردستان / شور و شوق مردم نمایانگر حمایت از انقلاب است‌گزارش تصویری| همدلی و حماسه حضور مردم استان کردستان در انتخابات 1400؛ کُردها سنگ تمام گذاشتند

امروز به هر نقطه و مرکز اخذ رأی که مراجعه می‌کردید با صف‌های طویل رأی‌دهندگانی مواجه می‌شدی که آینده و سرنوشت کشورشان برای آنها بسیار حائز اهمیت بود و همچنان در این ساعت پایانی رأی‌گیری شور و شعف انتخاباتی در استان کردستان همچنان ادامه دارد.

به گزارش تسنیم؛ حضور پرشور مردم در انتخابات جلوه‌ای از اقتدار ملی و نگاهی به آینده کشور است، همان‌گونه که امام خمینی(ره) پایه نظام جمهوری اسلامی ایران را بر مردم‌سالاری گذاشتند امروز به خوبی مشاهده می‌کردی که این مردم هستند که به میدان آمده‌اند و با حضورشان پای صندوق‌های رأی، جوابی بُرا و دندان شکن به حربه ضد انقلاب دادند.

در ادامه گوشه‌ای از تداوم حماسه‌آفرینی مردم استان کردستان را از دریچه دوربین خبرنگار تسنیم ببینید:

انتهای پیام/487/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پای صندوق های رأی استان کردستان سرنوشت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش «تابناک»، نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق پس از دیدار با رهبر انقلاب در توئیتی نوشت:

بە دیدار رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای در تهران شرفیاب شدم.

در این نشست بر آمادگی و تمایل عراق و اقلیم کردستان جهت پیشبرد روابط همە جانبە با جمهوری اسلامی ایران تأکید نمودیم.

دیگر خبرها

  • تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات
  • نقشه اصلی براندازان خدشه وارد کردن به عنصر انسجام است
  • یخبندان بهاری در کردستان!
  • فیلم/ حضور قالیباف در نمایش وحدت جبهه انقلاب
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • واکنش جشنواره کن به اعتصاب‌ فراگیر کارکنانش | حقوق ناکافی، ساعات طولانی کار بدون بیمه بیکاری | ما شما را را درک می‌کنیم، اما...
  • وحیدی: مردم روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب