Web Analytics Made Easy - Statcounter

از صبح امروز و همزمان با اعلام آغاز رای‌گیری، از گوشه و کنار استان خوزستان موارد مختلفی مبنی بر تخلف و اهمال‌کاری در شعب اخذ گزارش شد که برخی از آن‌ها بسیار عجیب بود.

به گزارش مشرق، از صبح امروز و همزمان با اعلام آغاز رای‌گیری، از گوشه و کنار استان خوزستان موارد مختلفی مبنی بر تخلف و اهمال‌کاری در شعب اخذ گزارش شد که برخی از آن‌ها بسیار عجیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تاخیر ۲ ساعته در آغاز رای‌گیری در ساعات اولیه صبح تا نبود مهر و استامپ، پیدا شدن تعرفه‌های رای با نام یک کاندیدای خاص و با دست‌خط مشترک، تخلفات و اختلالات عجیبی بودند که از صبح امروز در خوزستان مشاهده شده‌اند.

در شعب ۲۵، ۱۲، ۵۱، ۶۳، ۶۴ و چند شعبه دیگر شهر اهواز شاهد تاخیر در آغاز فرآیند رای‌گیری بوده‌ایم. در کرخه، امیدیه و دزفول مجموعا برای حدود ۱۷۰ نفر از ناظرین کاندیداها کارت صادر نشده است.

در باوی و عنافچه حدود ۲ ساعت در حوالی ظهر قطعی برق در بسیاری شعب رخ داده است. چندین شعبه از اهواز ، دچار اتمام تعرفه رای شده‌اند. همچنین در سطح استان خوزستان موارد مختلفی از عدم تسلط کاربران سیستم‌های رای‌گیری به کار با سیستم گزارش شده است که موجب معطلی مردم شد.

کار به جایی رسید که صدای برخی مسئولین نسبت به این تخلفات در آمد؛ مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اعتراض به وضعیت نابسامان شعب اخذ رای در اهواز، بیان کرد: وزیر کشور پس از ۱۰ سال در اجرای انتخابات الکترونیک ناتوان است، واقعا شرمنده مردمی هستیم که از صبح در گرما معطل شدند

درویشیان رئیس سازمان بازرسی نیز طی مصاحبه‌ای تلویحا اشکال در رای‌گیری را در شعب استان خوزستان تایید کرد.

در حالی‌که به ساعات پایانی رای‌گیری نزدیک می‌شویم هنوز از برخی شعب گزارشات تخلف، بلاتکلیفی و اهمال کاری شنیده می‌شود که ستاد انتخابات خوزستان باید هر چه سریعتر به این تخلفات رسیدگی کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 خوزستان اهواز انتخابات انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی سازمان بازرسی ستاد انتخابات خوزستان استان خوزستان رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان

ناظر گمرکات خوزستان، گفت: میزان صادرات در یک ماهه امسال یک میلیون و ۶۶۶ هزار تن به ارزش ۵۲۳ میلیون دلار بود که به لحاظ وزنی ۲۴ درصد و ارزشی ۳۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، بهروز قره‌بیگی، اظهار داشت: میزان درآمد گمرکات خوزستان در یک ماهه امسال 19 هزار و 879 میلیارد ریال بوده که نسبت به سال قبل از آن 30 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: میزان صادرات به کشور عراق به عنوان یکی از اهداف راهبردی تجاری استان در مدت یاد شده به میزان 674 هزار تن به ارزش 198 میلیون و 788 هزار دلار بوده که از نظر وزنی 75 درصد و ارزشی 311 درصد رشد داشته است.

قره‌بیگی اظهار کرد: میزان واردات از گمرکات استان نیز در همین مدت یک میلیون و 326 هزار تن به ارزش 628 میلیون دلار بوده که از نظر وزنی 87 درصد و ارزشی 55 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل گمرک اهواز افزود: تعداد مسافران ورودی از مرزهای شلمچه، چذابه و فرودگاه اهواز و مرز دریایی خرمشهر در یک ماهه امسال 118 هزار نفر و تعداد خروجی 177 هزار نفر ثبت شده است.

به گزارش تسنیم، خوزستان به واسطه داشتن هفت بندر تجاری و 2 مرز خاکی سومین استان در امر صادرات و دومین در واردات کشور است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال پلمپ شد | ادامه اتفاقات عجیب با رفتن خطیر به باشگاه
  • دزفول رکوردار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • اظهارات عجیب جواد نکونام درباره اتفاقات باشگاه استقلال
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران