Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@02:46:54 GMT

ملی پوشان فوتبال ممنوع المصاحبه شدند!

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۰۶۸

ملی پوشان فوتبال ممنوع المصاحبه شدند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، نمایش مقتدرانه تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی و در منامه می‌توانست یک اتفاق بزرگ را شکل دهد و به تمام نگرانی‌های یک سال اخیر در خصوص آینده تیم ملی و احتمال حذف از مسابقات جام جهانی تلقی شود اما درست بعد از چهار برد پیاپی، شایعات زیادی شکل گرفته است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی که بعد از پایان کار مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی از سوی مهدی تاج انتخاب شده بود، طی مدت اخیر شایعات زیادی را پیش روی خود دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما فارغ از تمام گمانه‌زنی‌ها توانست تیم ملی در از رتبه سوم و نگرانی‌هایی که بابت عدم صعود وجود داشت، به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی کند.

بعد از این مسابقات اما شایعات درباره نیمکت تیم ملی افزایش یافت. اکنون نیز فدراسیون فوتبال طی اعلامی به بازیکنان تیم ملی، از آنها خواسته از گفتگو با رسانه‌ها خودداری کرده و به نوعی ممنوع المصاحبه شده‌اند.

پربیننده ترین صالحی امتیارآورترین بازیکن ایران در بازی با برزیل شد تصمیم مهدی طارمی برای فصل بعد فاش شد داستان ادامه دار نوشابه در یورو ۲۰۲۰ + عکس ناصر حجازی به نفع علی پروین کنار کشید + عکس توضیح AFC درباره برگزاری انتخابی جام جهانی۲۰۲۲

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنوز خودم باورم نیست که ایشان به رحمت خدا رفته. صدای آقای اسکویی یک صدای خاص بود و صدای ممتاز بود. امیدوار بودیم این صدای سحرانگیز و غرور آفرین یک بار دیگر شنیده شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اهالی ورزش هم امروز حق این مرد بزرگوار را ادا کردند. من با آقای اسکویی خاطرات زیادی داشتم و به واسطه قدمتی که در حوزه ورزش از سال 1368 که مدیرعامل یک باشگاه بودم تا امروز با ایشان مراوده داشتم. به هر جهت این اتفاق تلخ افتاد و من به همکارانم عرض تسلیت دارم. امیدوار هستم ایشان که رفتند ولی قدر عزیزانی که در کنارمان هستند را بدانیم.

مهدی تاج در پایان تاکید داشت: واقعیت این است که صدا، نگاه و دید مثبت آقای اسکویی خاص بود. انتقادات او همیشه جنبه اصلاحی داشت که خیلی مهم است و هیچوقت صدای تخریب را از ایشان نشنیدم.

دیگر خبرها

  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان