Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@03:50:27 GMT

تخریب قاضی‌زاده هاشمی در روز رأی گیری

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۸۱۹۷

تخریب قاضی‌زاده هاشمی در روز رأی گیری

رئیس ستادهای مردمی «دولت سلام»، گفت: متاسفانه فضای رقابت‌های تبلیغاتی چنان سنگین بود که در تمام سفرهای استانی ایشان، کارشکنی می‌شد.

به گزارش پول نیوز به نقل از خبرآنلاین ،مهدی بادپا، رئیس ستادهای مردمی سلام در رابطه با برخی بداخلاقی ها، اظهار کرد: متاسفانه اخبار رسیده نشانگر موج تخریب‎ها و بی اخلاقی علیه این فرزند ملت در سراسر کشور در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از خط کشیدن روی اسم ایشان در برخی از حوزه های اخذ رای تا انتشار بخشی از صحبت‌های تقطیع شده آقای قاضی زاده هاشمی و تهمت‌های ناروا همگی نشان از اعتماد گسترده مردم به گفتمان اخلاق و عقلانیت انقلابی و برنامه‌های دولت سلام است.

بادپا افزود: با صراحت تاکید می کنم آقای دکتر قاضی زاده هاشمی تا انتها در این عرصه حاضر و انشاءالله مردم با حضور حماسی خود تا ساعت پایانی امشب با رای خود پاسخی قاطع به این بی اخلاقی‌ها خواهند داد.

رئیس ستادهای مردمی سلام تصریح کرد: متاسفانه فضای رقابت‌های تبلیغاتی چنان سنگین بود که در تمام سفرهای استانی ایشان، کارشکنی می‌شد.

وی ادامه داد: در آخرین سفر استانی که دو روز پیش در زادگاهش در مشهد برگزار شد علیرغم اینکه مجوزات لازم برای سالن اصلی برنامه در دانشگاه امام رضا (ع) اخذ شده بود، ۲ ساعت پیش از شروع برنامه مجوز سخنرانی این کاندیدای ریاست جمهوری لغو شد و سخنرانی دکتر قاضی زاده با استقبال حدود ۳۰۰۰ نفر از هواداران ایشان در خیابان منتهی به دانشگاه و در گرمای هوا برگزار شد،که این بی احترامی نه تنها به کاندیدای ریاست جمهوری در رقابت نابرابر که بی احترامی و توهین به جمهوریت نظام و در تناقض با مشارکت حداکثری مردم بود.

    رای دادن در این برهه حساس و تاریخی بر همه ما واجب شرعی و عرفی و ملی است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تاکید بر نقش مردم در سرنوشت و آینده کشور با حضور در انتخابات گفت: امروز ایران نه تنها در ۴۰ سال بلکه طی ۴۰۰ سال گذشته مقتدرترین وضعیت را دارد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر ولایتی پس از شرکت در انتخابات اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بزرگ منطقه و حامی علاوه بر مردم ایران، کشورهای همسایه ای است که با ما مشترکات زیادی دارند و سرنوشت مان سرنوشت مشترکی است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل تصریح کرد: یک دلیل  بر این که سرنوشت مشترک داریم این است کسانی که دشمن ما هستند دشمن مشترک هستند و اگر دشمنان ما برای مقابله با ایران به عنوان کشور مستقل با قدرت رو به افزایش بسیج شده آن ها هم علیه ما کار می کنند و هم در منطقه علاوه بر اشتراکات فرهنگی، اعتقادی و... دشمن مشترک داریم اگر متحد شویم می توانیم جلوی این دشمن مشترک بایستیم.

ولایتی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی که ایران پله های اقتدار را یکی پس از دیگری  طی کرده امروز  نه تنها در ۴۰ سال بلکه طی ۴۰۰ سال گذشته ایران مقتدرترین وضعیت را دارد بسیار مهم است که اقتدار را حفظ کنیم. برای حفظ اقتدار همان طور که در به وجود آوردن آن به نیروی مردم، رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری متکی بودیم اکنون نیز به همین احتیاج داریم.

وی تاکید کرد: چه زمانی معلوم می شود مردم با نظام مشترک هستند. زمانی که در انتخابات شرکت داشته باشند و نشان دهند با رای از نظام و حرکت ایران به سمت اقتدار بیشتر حمایت می کنند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل اظهار داشت: پس رای ما رای عادی نیست، رای مهمی است در این برهه حساس و تاریخی و بر همه ما واجب شرعی و عرفی و ملی است.

اطلاعیه ستاد انتخابات خارج از کشور در مورد تمدید زمان رای گیری در شعب اخذ رای

ستاد انتخابات خارج از کشور در مورد تمدید زمان رای گیری در شعب اخذ رای در خارج از کشور بیانیه ای منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هموطنان مقیم خارج از کشور می رساند،به کلیه سفرا و روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور این اختیار داده شده است تا در صورتی که افرادی هنوز رای نداده اند و در شعب اخذ رای باقی مانده باشند، زمان رای گیری را تا اخذ رای از کلیه این عزیزان تمدید کنند.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قاضی زاده هاشمی انتخابات انتخابات1400 بی اخلاقی پول نیوز مقام معظم رهبری خارج از کشور قاضی زاده اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرا طرح نور، موضوع حجاب و عفاف را یکی از موضوعات مهم در تعالی جامعه دانست و اظهار کرد: حجاب و عفاف سلوک توحیدی یک فضیلت و ارزش تمدن ساز است اسلام به دنبال تعالی و تربیت فرزند صالح در کانون خانواده است.

وی با اشاره به اینکه عفاف، حجاب و رعایت ارزش‌ها منطبق با فطرت انسان است، افزود: امروز دشمن برای تخریب کانون مقدس خانواده و ترویج بی بندوباری و ایجاد گره‌های ذهنی از طریق جنگ روایت‌ها ورود کرده و تلاش می‌کند که جایگاه و منزلت زن را مورد تخریب قرار دهد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جامعه‌ای که خانواده و ارکان تربیتی آن دچار بی بندوباری، منکرات و فحشاء شوند هر گز نمی‌تواند در ریل تمدن سازی حرکت کند و هیچ گاه نمی‌توان شاهد تعالی و پیشرفت در آن بود.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند با دو قطبی سازی در جامعه بین مردم شکاف ایجاد کند، یادآور شد: دشمن با ایجاد گره‌های ذهنی تلاش می‌کند صفوف همبستگی‌های اجتماعی و وحدت جامعه را مورد تخریب قرار دهد و از طرفی در کانون خانواده افراد صالحی تربیت نشوند.

دیلمی اظهار کرد: مردم دشمن شناس و ولایت مدار ایران اسلامی با تمام وجود خود حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی هستند و حجاب و عفاف را یک ارزش و عامل پیشرفت جامعه خود می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: جهان غرب برای رسیدن به اهداف شیطانی خود بزرگترین خیانت را به بشریت و کانون خانواده کرده است که باید پاسخگو باشد و آن هم نادیده گرفتن منزلت زن و جایگاه خانواده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: از منظر اسلام توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است اما دنیای غرب با برهنگی و ابتذال سعی در تخریب منزلت زنان دارد.

وی با اشاره به اینکه نگاه جهان غرب به زنان نگاه ابزاری، شهوانی و شیطانی است، افزود: زن غربی با چنین فرهنگی با ورود به منجلاب فساد دستاوردی جز نابودی خانواده ندارد.

دیلمی اظهار کرد: بر اساس گفته‌های اسلامی حجاب و عفاف عامل آرامش، امنیت، کرامت و عزت است و جز مؤلفه‌های مهم استحکام خانواده محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز مصادیق کم توجهی به حجاب و عفاف در جامعه را از دو منظر می‌توان مورد بحث قرار داد، گفت: برخی‌ها از روی نا آگاهی و از طریق جنگ روایات‌ها که برای آنها گره ذهنی ایجاد کرده نسبت به مسائل حجاب و عفاف بی توجه می‌شوند که در صورت روشن شدن موضوع بسیاری از آنها تغییر رفتار می‌دهند. عده دیگر هم عواملی خود فروخته جریان نفاق و نفوذ نظام استکباری هستند که اینها هم تعدادشان بسیار کم است و هم مورد رصد دستگاه‌های نظارتی هستند و به موقع و به جا با آنها برخورد قانونی می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ما قدر دادن حضور مؤثر مردم و دستگاه‌ها دولتی خصوصاً انتظامی در بستر سازی طرح نور و ترویج تذکر لسانی که با استقبال حضور حداکثری مردم مواجه شده است هستیم. امیدوارم در سنگر دفاع از ارزش‌ها و فضیلت‌ها همانند بسیاری از موضوعات دیگر که دشمن تلاش کرده بود به جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند با حضور حداکثری مردم در این عرصه هم با شکست مواجه شود.

کد خبر 6097553

دیگر خبرها

  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور