Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مردم شهرستان رفسنجان از همان ساعات اولیه آغاز فرایند انتخابات، از انتخابات امسال ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا استقبال پرشوری به عمل آوردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، رأی‌گیری در شهرستان رفسنجان در 228 شعبه اخذ رأی انجام می‌شود و 220 هزار نفر در شهرستان واجد شرایط رای‌دادن هستند.

از صبح امروز همزمان با سراسر کشور انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در رفسنجان آغاز شده و همچنان با وجود گذشت بیش از 16 ساعت از زمان آغاز رأی گیری، شاهد حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان دقایق اولیه شاهد حضور پرشور مردم، جوانان، رای اولی ها و اقشار مختلف پای صندوق رای بودیم. امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان رفسنجان نیز در آغازین ساعات با حضور در شعبه مسجد جامع، رای خود را به صندوق انداختند.

رای گیری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در حال برگزاری است و محل های رای گیری به طور مستمر توسط عوامل بسیج جامعه پزشکی و هلال احمر ضدعفونی می شوند.

با سرعت گرفتن فرآیند اخذ رأی و پررنگ‌تر شدن استقبال مردم رفسنجان از انتخابات، طبق بررسی‌های میدانی خبرنگار ایسنا از مناطق مختلف شهر رفسنجان و همچنین روستاهای بخش مرکزی، در فاصله چندین ساعت تا پایان رأی گیری، ازدحام در شعب اخذ رای در رفسنجان به چشم می خورد.

یک پیرمرد 81 ساله که برای شرکت در انتخابات در شعبه مسجد جامع حضور یافته بود، به خبرنگار ایسنا گفت: وظیفه ما بود که در انتخابات شرکت کنیم و از اوامر رهبر انقلاب که توصیه اکید برای شرکت در انتخابات داشتند، اطاعت کنیم. در همه انتخابات ها شرکت کرده ام و وظیفه هر شخص مسلمان است که در انتخابات شرکت کند.

خانم "جمالی" مدیر اجرایی یک مهدکودک در یکی از شعب اخذ رای رفسنجان به ایسنا گفت: برای نظام و به خاطر رهبر و کشورمان در این انتخابات شرکت کردیم و حتی برای حضور در لحظات نخست رای گیری استرس داشتیم تا هر چه زودتر رای خود را به صندوق بیاندازیم.

وی افزود: برای ادای وظیفه و پاسداری از خون شهدا و لبیک گفتن به رهبری در این انتخابات شرکت کردم و هر انتخاب ما تیری به قلب دشمن است، همه باید شرکت کنند و قلب رهبری را شاد کنند. با انتخاب درست مشکلات اقتصادی مردم حل می شود.

دختر این خانم که با پلاکاردی از شهید سلیمانی آمده است نیز به ایسنا گفت: به خاطر رهبرم آمدم و ان شاءالله دل ایشان همیشه شاد باشد.

وی که رای اولی است، می گوید: احساس خوبی دارم و وظیفه ام بود امروز رای بدهم.

معاون یکی از دانشگاه های رفسنجان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: مردم که از نظر بحث های معیشتی و اقتصادی گله مندند و اینها هم بحق است اما این پیام را دارم که با رای ندادن چیزی درست نخواهد شد.

سید"محسن حسینی" ادامه می دهد: ما استان کرمانی ها که ارادت خاصی به حاج قاسم داریم باید به این بیاندیشیم که اگر ایشان زنده بودند آیا در انتخابات شرکت می کردند یا خیر، قاعدتا اگر با این دید به انتخابات نگاه کنیم باید همه در انتخابات شرکت کرده و تصمیم ساز باشیم.

حجت الاسلام"حسین زاده" نیز پس از شرکت در انتخابات می گوید: دو دلیل مهم را حضرت آیت الله خامنه ای برای اهمیت انتخابات برشمردند، اینکه اگر جمهوریت کمرنگ شود این کشور تجزیه و مرکز تاخت و تاز گروه های تروریستی می شود و دوم فشار حداکثری دشمنان خارجی است. طبیعی است دشمنان دشمنی کنند اما آنها که تردید دارند شرکت کردن بهتر از شرکت نکردن است.

وی بیان می کند: باید مسئولی که روی کار می آید مسئله کار، مسکن و معیشت مردم را در اولویت قرار دهد. پیروزی جبهه انقلاب هدف من بودو این موضوع را خیلی مهم می دانم.

حسین زاده ابراز می کند: شرکت کردن در انتخابات بهتر از شرکت نکردن است و توانمندی داخلی زیادی داریم دشمنان هر چه تحریم کردند جوانان نخبه بهتر ساختند و اگر دولت انقلابی روی کار بیاید می تواند مشکلات مسکن، شغل و  معیشت را حل کند.

امشب عروس و داماد رفسنجانی در شب عروسی خود به پای صندوق رأی در شعبه اخذ رأی دانشگاه ولی‌عصر (عج) آمدند و بعد از شرکت در انتخابات به گلزار شهدای گمنام این دانشگاه رفته و در این شب مبارک، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

"سعید محمدی مهدی آباد" در شب دامادی اش هدف از این کار را انجام وظیفه قانونی و شرعی خود اعلام کرد و گفت: دوست داشتم زندگی ام با یک کار خداپسندانه و با عنایت شهدا آغاز شود و ان شاء الله در ساعات باقی مانده، باعث ایجاد انگیزه بیشتر در افراد جامعه برای رأی دادن شده باشم.

همچنین یک زوج دیگر رفسنجانی نیز با حضور در شعبه اخذ رای در مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان، آراء خود را به صندوق ریخته و در انتخابات شرکت کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات ۱۴۰۰ رفسنجان مشارکت مردم در انتخابات شرکت در انتخابات انتخابات شرکت خبرنگار ایسنا ایسنا گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • عکس/ حماسه حضور یمنی‌ها در حمایت از غزه