Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در همین حال، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی دیگر نامزد انتخابات نیز با انتشار پستی در توئیتر،‌خواستار تمدید زمان رای‌گیری تا ساعت 2 بامداد شنبه شد.

وی نوشت: «‏گزارش‌های متعدد مردمی حاکی از استقبال گسترده مردم به مشارکت حداکثری و ازدحام در شعب اخذ رای در سراسر کشور است. از وزیر کشور تقاضای تمدید زمان رای‌گیری تا ساعت ۲ بامداد را دارم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)

ریچارد میل برندی است که در دنیای ساعت به خاطر قیمت های نجومی خود شهرت دارد. این برند در گروه محصولات خود چیزی برای ارائه در بازار میان قیمت ها ندارد. اینجا کیفیت و زیبایی فقط برای مشتریان خاص در نظر گرفته شده است. مشتریانی مانند چکی چان قهرمان فیلم های رزمی، جیسون استاتهام ستاره فیلم های اکشن، جی زی رپر آمریکایی، بوبا واتسون قهرمان گلف و رافائل نادل تنیسور حرفه ای جهان زمان را با ریچارد میل سپری می کنند. محصولات ریچارد میل خاص به شمار می روند زیرا در ساخت آنه از پیشرفته ترین تکنولوژی نمایش زمان با کمترین میزان خطا، کمیاب ترین مواد اولیه، انواع جواهر، آلیاژهای فلزی و سنگ های آسمانی استفاده شده است. حتی برای ساحت بندها به ظاهر پلاستیکی برخی از محصولات شاهد استفاده از نانوتکنولوژی فناوری هوافضا هستیم.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مجموعه ساعت های 6.5 میلیون دلاری سلطان برونئی (عکس)