Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی از ستادهای مردمی و مرکزی رییسی در استان‌ها خواست از هر گونه اعلام پیروزی در انتخابات قبل از اعلام رسمی از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور یا رسانه ملی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، در نامه علی نیکزاد خطاب به مسئولین ستادهای مردمی و مرکزی سیدابراهیم رییسی در استان ها آمده است: «احتراماً بدینوسیله از تمامی ستادهای مردمی و مرکزی استان ها درخواست می شود هرچند روند انتخابات و آرا در نظارت مردمی بر صندوق‌ها نشان از پیروزی قریب الوقوع دولت مردمی قوی ایران ۱۴۰۰ با اختلاف چشمگیر و غافلگیرکننده دارد، لکن از هر گونه اعلام رسمی و غیررسمی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قبل از اعلام رسمی از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور یا رسانه ملی خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 لازم به ذکر است در صورت مشاهده تخلف با اعلام کنندگان و برهم‌زنندگان نظم ستادهای مردمی و مرکزی برخورد قانونی خواهد شد. همچنین از زحمات کلیه عزیزان در ستادهای مرکزی و مردمی استان‌ها کمال تشکر را دارم.»

کد خبر 501501

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ رای گیری رای گیری 1400 انتخابات ریاست جمهوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ستادهای مردمی و مرکزی اعلام رسمی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • مشارکت مردمی و تامین امنیت خاطر در سرمایه‌گذاری‌ها در دستور کار دولت
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود