Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@13:02:19 GMT

حمایت اکثر آمریکایی‌ها از توقف کمک مالی به اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۰۰۷۵

حمایت اکثر آمریکایی‌ها از توقف کمک مالی به اسرائیل

بر اساس نظرسنجی انجام شده، اکثر آمریکایی‌ها از توقف کمک مالی به رژیم صهیونیستی برای بازداشت فلسطینیان یا تصرف و ویران کردن اموال آنها حمایت کرده‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس نظرسنجی انجام شده اکثر آمریکایی‌ها از تحریم اسرائیل از کاربرد بودجه آمریکا در اراضی الحاق شده (اشغال شده) حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: گفتگوی تلفنی نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی با بایدن

در نظرسنجی انجام شده، ۵۵ درصد پاسخ دهندگان که شامل ۷۲ درصد دموکرات می‌شود از محدود کردن کمک به اسرائیل در صورتی که از دلار مالیات‌های پرداختی آمریکایی‌ها برای بازداشت کودکان فلسطینی یا تصرف و ویران کردن اموال فلسطینیان استفاده شود، حمایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتایج این نظرسنجی، اغلب رای دهندگان آمریکایی محدودیت‌هایی که اسرائیل را از هزینه کردن بودجه دفاعی آمریکا برای بازداشت کودکان فلسطینی، ویران کردن ساختمان‌های فلسطینیان یا الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری منع کند، موافق هستند.

در این نظرسنجی سوال شده است که آیا موافق یا مخالف طرحی هستند که بر اساس آن، صرف دلار مالیات پرداخت کنندگان آمریکایی توسط رژیم صهیونیستی برای بازداشت نظامی کودکان فلسطینی، تصرف یا ویران کردن خانه‌ها یا اموال فلسطینی یا حمایت از الحاق سرزمین‌های فلسطینی به اسرائیل متوقف شود که ۵۵ درصد گفتند از این طرح حمایت کرده و ۲۹ درصد گفتند که با آن مخالف هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 اسرائیل رژیم صهیونیستی آمریکا آمریکایی ها برای بازداشت آمریکایی ها ویران کردن بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن فلسطینی خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند (فیلم)



منبع:رجانیوز

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم) گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا (فیلم) وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل به ایران حمله کند آسیب می بیند (فیلم)

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • فیلم| زن فلسطینی که خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند
  • زن فلسطینی خانه ویران‌شده‌اش را جارو می‌کند (فیلم)
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند