Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@08:01:17 GMT

برگزیدگان ششمین دوره شورای شهر رشت مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۱۴۷۰

برگزیدگان ششمین دوره شورای شهر رشت مشخص شدند

فرمانداری رشت با صدور اطلاعیه ای اسامی برگزیدگان ششمین دوره شورای شهر رشت را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، فرمانداری رشت اعام کرد: با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه( 28 خرداد)، نتایج شمارش آراء نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت صادر می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد حسین واثق کارگرنیا» با ۱۱ هزار و ۹۰۴ رأی بیشترین آراء مأخوذه را در رشت کسب کرد و بعد از وی «رضا عاشری منگودهی» با ۱۱ هزار و ۳۴۸ رأی قرار گرفت.

 

«علیرضا تاج شهرستانی» با ۱۰ هزار و ۹۷۸ رأی، «مجید عزیزی» با ۱۰ هزار و ۸۶۹ رأی، «هادی رمضانی تاج کناری» با ۱۰ هزار و ۸۰۴ رأی، «سید حسین رضویان» با ۱۰ هزار و ۴۶۸ رأی، «امیر حسین علوی امندانی» با ۹ هزار و ۹۶۸ رأی، «مهدی نوری هریس» با ۹ هزار و ۹۳۴ رأی، «مسعود عباس نژاد کارسیدانی» با هشت هزار و ۸۱۴ رأی، «سید شمس شفیعی دوگاهه» با هشت هزار و ۷۶۹ رأی و «نادر حسینی مژدهه» با هشت هزار و ۱۹۴ رأی، ۱۱ نفر شورای شهر رشت را تشکیل می‌دهند.

 

«حسن کریمی کرنق» با هفت هزار و ۴۵۳ رأی، «محسن سماکچی» با هفت هزار و ۱۸۸ رأی، «محمد حسن عاقل منش» با ۶هزار و ۸۹۷ رأی، «امید حبیبی لاسکی» با ۶ هزار و 777 رأی، «مریم گیلانپور» با ۶ هزار و ۳۲۳ رأی، «محمد محمودیان» با ۶ هزار و ۲۴۹ رأی و قنبر همتی با ۶ هزار و ۲۳۲ رأی اعضای علی البدل ششمین دوره شورای شهر رشت را تشکیل می‌دهند.

 

گفتنی است، در اجرای ماده 52 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده 70 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا، از تاریخ انتشار این آگاهی به مدت دو روز هیات اجرایی در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتی است.

شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که که مشخصات شاکی و شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی و شاکیان را داشته باشد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسامی منتخبان شورا انتخابات در گیلان شورای شهر رشت شورای شهر رشت ۱۰ هزار ششمین دوره ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند