Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با حضور ۴۹۲ هزار و ۸۱۵ نفر در انتخابات، میزان مشارکت مردم استان به ۵۲.۱۴ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسدالله حمزه ای دقایقی قبل با اعلام میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات اظهار داشت: مردم استان قزوین در پاسخ به رهنمودهای مقام معظم رهبری احساس وظیفه کردند و علیرغم تبلیغات سوء دشمنان به صحنه آمدند تا بار دیگر حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه ای افزود: خوشبختانه با تمهیدات فراهم شده و تلاش مجموعه بزرگی از دست اندرکاران انتخابات این دوره هم بدون چالش و مشکلی برگزار شد و تا ساعاتی دیگر نتایج کامل شمارش آرا مشخص خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد: از مجموع ۹۴۵ هزار نفر از جمعیت واحد شرایط رأی دادن تعداد ۲۹۴ هزار و ۵۱۸ نفر در انتخابات شرکت کردند 

وی تصریح کزد: میزان مشارکت مردم استان قزوین دراین دوره از انتخابات ۵۲.۱۴ درصد ثبت شده است.

حمزه ای یادآورشد: در دو ساعت آینده نتایج شمارش آرای ریاست جمهوری و سپس شوراهای شهری و روستایی اعلام می شود. 

میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم ۷۹.۲ درصد، دوره دوازدهم ۸۹.۹ درصد و دوره سیردهم ۵۲.۱۴ درصد بوده است. 

در استان قزوین از مجموع جمعیت یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفری تعداد ۹۴۵ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که ۲۲ هزار نفر آنها رأی اولی بودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات 1400 قزوین میزان مشارکت مردم استان قزوین هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

نامی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان داشت: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشان‌گر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

کد خبر 6088408

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان