Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی با صدور پیامی، از حضور باشکوه مردم شریف خراسان رضوی قدردانی کرد.

در متن پیام استاندار خراسان رضوی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شرکت غرور انگیز ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات روز ۲۸ خردادماه، برگ زرین دیگری از دفتر پایداری و وفاداری به انقلاب اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملت شریف ایران به رغم همه توطئه‌ها، جوسازی‌ها، تخریب، تحریم و تهدیدها، با حضور فراگیر و پرامید و پرشور خود در انتخابات، همچون گذشته خوش درخشیدند.

تمامی تلاش برای مأیوس کردن مردم عزیز کشورمان جهت عدم حضور در انتخابات نه تنها به بار ننشست بلکه عزم‌ها را جزم‌تر و شکست و ناامیدی را بار دیگر برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به همراه آورد و با حماسه حضور خود را به نظام اسلامی اثبات نمودند.

با اتمام فرآیند رقابت‌های انتخاباتی، اینجانب به زعم خویش ضمن دعوت همه ملت شریف ایران به همبستگی، اتحاد و انسجام مسئولانه و همدلانه در پرتو منویات مقام معظم رهبری و اندیشه‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از همه مردم بصیر، جان برکف و متعهد استان ولایتمدار خراسان رضوی به پاس همتشان برای حضور در پای صندوق‌های رأی و برفرازی و اهتزار پرچم پرافتخار کشور، خاضعانه قدردانی نموده؛ همچنین از زحمات و تلاش‌های صادقانه کلیه عزیزان دخیل در برگزاری انتخابات، اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیرو‌های امنیتی، قضایی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه، نامزد‌ها و حامیان‌شان صمیمانه تشکر می‌نمایم و از خدای قادر متعال عزت روز افزون میهن سرفرازمان، سربلندی مردم عزیزمان و رونق، رشد و اعتلای کشور را خواستارم.

محمدصادق معتمدیان
استاندار خراسان رضوی

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراها انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات