Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر ستاد انتخابات استان از ادامه شمارش صندوق های شورای شهر و روستا در آذربایجان شرقی خبر داد.

مرتضی محمدزاده امروز شنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص نتایج انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: بعد از شمارش آرا و اعلام آن به هیات نظارت نتایج به صورت عمومی انتشار خواهد شد.

وی ادامه داد: فعلا شمارش در حال انجام است و با وجود اینکه شمارش بخش زیادی از صندوق های اخذ رأی شورای شهر انجام شده است اما چون هنوز شمارش تعدادی از صندوق ها تمام نشده نتایج را اعلام نکرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: قرار بود نتایج انتخابات شورای شهر تبریز زودتر اعلام شود اما به دلیل وقفه ای که روزگذشته به دلیل اختلال برخی صندوق های الکترونیکی به وجود آمد، در بعضی از شعبه های اخذ رأی انتخابات به صورت دستی انجام شد و فعلا آرا ماخوذه در حال شمارش است.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: طبق قانون نتایج انتخابات شورای شهر و روستا از طریق فرمانداران و بخشداران اعلام خواهد شد اما چون فعلا صورتجلسات شعبه ها نهایی نشده است،به محض تمام شدن شمارش نتایج  از طریق فرمانداران و بخشداران اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در خصوص نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: نتایج این انتخابات ثبت شده و به ستاد انتخابات کشور ارسال می‌شود و مرجع اعلام نتایج آنها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات رياست جمهوري انتخابات شوراهای شهر و روستا تبريز شهر تبریز آذربايجان شرقي منطقه آذربایجان شرقی ستاد انتخابات كشور ستاد انتخابات آذربایجان شرقی نتایج انتخابات شهر و روستا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ چگونه در صندوق‌ های الکترونیکی رأی دهیم؟

بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روشن خواهد شد. قرار است دومین مرحله از این انتخابات در ۸ حوزه به صورت الکترونیکی برگزار شود.

دریافت 34 MB

خبرنگار: مریم همتی / گوینده: فرگاه افشار / تدوینگر: محمدرضا زمانیان

دیگر خبرها

  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • ویدیو/ چگونه در صندوق‌ های الکترونیکی رأی دهیم؟
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • صادق خان باز هم شهردار لندن شد
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • نتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم