Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@07:52:48 GMT

پیام روحانی به مردم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۲۴۱۳

پیام روحانی به مردم

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمهور در پیامی خطاب به ملت ایران حضور حماسی و کم نظیر در انتخابات 1400 را لبیک با شکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدید عهد با شهدای والامقام کشور، خواند و تاکید کرد: حضور پرشکوه و دشمن شکن شما ملت هوشیار در این انتخابات موجب پشیمانی و یاس دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده ای روشن را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

ملت بزرگ و فهیم ایران

حضور حماسی و کم‌نظیر شما ملت شگفتی‌ساز در یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی و سرنوشت‌ساز، نمایانگر پیمان نویینی با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و لبیک باشکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدیدی عهدی با شهدای والامقامی که روح مطهرشان وحدت‌بخش همیشه تاریخ ملت ایران است.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما ملت هوشیار در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در اوج جنگ روانی دشمنان نه تنها مانع حضور گسترده و غرورآفرین شما در یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سرنوشت نشد، بلکه موجب پشیمانی و یأس بیشتر دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده‌ای روشن را رقم زد و نشان داد که این ملت از برنامه‌ها و خواسته‌های ناحق و تحمیلی قدرت‌های سلطه‌گر برای همیشه عبور کرده است و از میدان مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی همواره پیروز و سربلند بیرون می‌آید.

اینجانب با تجلیل مجدد از صبر و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر جنگ اقتصادی و فشارهای اظلمانه دشمنان و همراهی بی‌دریغ آنان با دولت تدبیر و امید، این پیروزی را به آحاد مردم ایران بالاخص منتخب ملت تبریک و تهنیت می‌گویم و برای ایشان در انجام این مسئولیت سنگین آرزوی موفقیت می‌کنم.

بی‌شک این مشارکت پرشور و ستودنی مردم فهیم ایران در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی میهن اسلامی، وظیفه منتخب ملت را سنگین‌تر کرده که شایسته است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان کشور بخصوص سرمایه انسانی نخبه و با انگیزه کشور برای تحقق مطالبات مردم، تمام توان خود را به کار گیرد.

امیدوارم دستاورد این حضور حماسی، پیشرفت و آبادانی بیش از پیش میهن اسلامی و عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف داخلی و خارجی باشد.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور انتخابات ریاست جمهوری ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها باقلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی رابه رخ دشمنان بکشند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی شامگاه یکشنبه در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اصحاب رسانه این استان در سالن اجتماعات شهید قهاری مجتمع بعث کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: درس‌های تاریخ هر کدام یک عبرت است که به واسطه قلم و نوشتن به دست ما رسیده است.

وی رسانه را یک هنر زیبا دانست و افزود: شکل و ماهیت این هنر باید با هم همخوانی داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه در جامعه رسانه و هنر سکولار به معنای بی‌تفاوت نداریم، بیان کرد: رسانه نمی‌تواند بی‌تفاوت عمل کند، چرا که بخشی از اعتقادات ما سیاست ما است، بنابراین رسانه باید با نگاه و قلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمنان بکشند.

ریحانی با تقدیر از زحمات رسانه‌های این استان، خاطر نشان کرد: انتقاد رسانه‌ها همواره محل و بستر پیشرفت و سازندگی بوده است اما این انتقادها باید در چارچوب اخلاق و انصاف بیان شود.

راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه سال جاری اقتدار آفرین بود

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۲ رویداد اقتدار آفرین راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه سال جاری، تاکید کرد: تاریخ نشان داده است که اگر اعتقاد و باوری برای ایستادن، فرهنگی برای مقاومت و اراده‌ای برای دفاع در ملتی ایجاد شد مطمئن باشید آن ملت و آن کشور شکست ناپذیر خواهد شد.

ریحانی افزود: این اراده ایستادن، مقاومت و دفاع در ملت ایران نهادینه شده است و این مهم تنها بر اساس حدس، گمان و تحلیل نیست بلکه بر اساس بیش از ۴۴ سال ایستادگی، مقاومت و دفاع ملت ایران در مقابل هجمه‌های تمام عیار دشمنان است.

وی ادامه داد: مصداق بارز این ایستادگی و دفاع مردم را می‌توان در حضور پُر شور و شعور راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه سال جاری با وجود تبلیغات گسترده رسانه‌های بیگانه و دشمنان داخلی و خارجی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

ریحانی با بیان اینکه دشمنان مشارکت در انتخابات اسفند ماه را کمتر از ۲۰ درصد پیش‌بینی کرده بودند، تصریح کرد: با وجود تلاش‌های بی‌وقفه یک ساله، هزینه‌های هنگفت و آتش‌دهی مداوم فضای مجازی دشمنان، اما ملت ایران با وجود همه این تهدیدات و تحریم‌ها در انتخابات اخیر یک بار دیگر نشان دادند که پای اعتقاداتشان هستند و خواهند بود.

مردم با وجود سوء مدیریتی‌ها و مشکلات معیشتی پای نظام ایستاده‌اند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: برخی از افرادی که رای ندادند یا رای سفید دادند خواستند اینگونه اعتراض و ناراحتی خود را نسبت به سوء مدیریت مسئولان، مباحث معیشتی و بیکاری نشان دهند، وگرنه پای نظام ایستاده‌اند و اگر اتفاقی برای نظام و کشور بیفتد همین افراد برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سینه سپر می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و مقاومت در وجود مردم ایران اسلامی نهادینه شده است، گفت: حکومت‌هایی بودند که سرانجام آنان به حاشیه رفتن بود، اما این کشور با وجود مردمی معتقد بعد از گذشت این همه سال از پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت و رسیدن به اهداف والای خود است.

ریحانی با اشاره به ۴۴ سال دشمنی استکبار جهانی، وجود دشمنان بزرگ را باعث بزرگ شدن و پیشرفت کشور دانست و خاطرنشان کرد: امروزه جز ۵ یا ۶ کشور اول دنیا هستیم که ماهواره‌بر می‌سازیم و ماهواره را در مدار قرار می‌دهیم.

کد خبر 6057712

دیگر خبرها

  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • مردم قهرمان اصلی میدان سیاست در کشور هستند
  • رسانه‌ها در بیان مشکلات و چالش‌ها اخلاق و انصاف را رعایت کنند
  • رسانه‌ها باقلم خود عزت و اقتدار ایران اسلامی رابه رخ دشمنان بکشند
  • بابایی: وظیفه مسئولان با حضور مردم در انتخابات سنگین‌تر شده است
  • مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه درباره حوادث اخیر قم بیانیه‌ای صادر کرد
  • تحلیلی بر حضور اهل سنت در انتخابات ۱۱ اسفند و نتایج آن
  • حضور مردم در انتخابات تلاش های دشمنان را برای تضعیف مردمسالاری خنثی کرد
  • مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه درباره حوادث اخیر قم بیانیه ای صادر کرد