Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، هفته نامه نیوزویک در گزارشی در این زمینه نوشت: در این نامه جمهوریخواهان درباره انتصاب هریس در این پست برای حل وضعیت کنونی  که از نظر آنها بحران مرزی در مرزهای جنوبی کشور است، بشدت ابراز نگرانی کرده اند.

انتقاد جمهوریخواهان از نحوه مدیریت و کنترل ورود مهاجران غیرقانونی از مرز جنوبی آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها می گویند هریس از  زمان انتصابش به این پست هرگز از مرزهای جنوبی بازدید نکرده است.

در این نامه به آمار تازه «گمرک و حفاظت مرزی» (CBP) اشاره شده که بیان می کند ۱۰۸ هزار و ۳۴ نفر در مه ۲۰۲۱ وارد مرز آمریکا و مکزیک شده اند که در مقایسه با ورود تنها ۲۳ هزار و ۲۳۷ نفر در مدت مشابه سال گذشته افزایشی ۶۷۵ درصدی را نشان می دهد.

در نامه جمهوریخواهان آمده است: این آمار شامل کسانی که توانسته اند از دست ماموران فرار کنند یا یواشکی وارد مرزها شده اند نمی شود. مقامات اداره گمرک و حفاظت مرزی تخمین می زنند روزانه حدود ۱۰۰۰ نفر از این طریق وارد مرز کشور شوند. در سال مالی ۲۰۲۰ این رقم روزانه کمتر از ۲۰۰ نفر بود.

این نامه می افزاید: با وجود این که کشور در بحران مرزی بسر می برد که در دو دهه بی سابقه بوده است هریس به عنوان معاون بایدن تمایل کافی به توجه به این بحران نداشته است. با وجود گذشتن ۸۵ روز از تصدی هریس به این پست به منظور حل بحران کنونی، او حتی با مقامات گشت مرزی و اداره مهاجرت و گمرک و نیز مقام های پلیس محلی دیداری نداشته است.

آنها همچنین ادعای هریس را درباره تلاش برای کنترل مهاجرت غیرقانونی با بررسی «دلایل ریشه ای» مهاجرت مورد انتقاد قرار داده اند. هریس در دیدار اخیر خود از گواتمالا به این نکته اشاره کرد.

اوضاع در مرزهای آمریکا و مکزیک به هدف اصلی انتقادهای جمهوریخواهان تبدیل شده زیرا مهاجرت غیرقانونی از طریق این مرز همچنان ادامه دارد.

بایدن از زمان روی کار آمدنش تعدادی از قوانین دولت سختگیرانه دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری سلفش را در زمینه «تحمل صفر» در قبال مهاجران غیرقانونی و نیز ساخت دیوار بین مکزیک و آمریکا را لغو کرد.

برچسب‌ها کامالا هریس حزب جمهوری خواه آمریکا مهاجرت دولت بایدن مکزیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کامالا هریس حزب جمهوری خواه آمریکا مهاجرت کامالا هریس حزب جمهوری خواه آمریکا مهاجرت دولت بایدن مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

کد خبر 847198 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • بایدن از تحریم گردان‌های نظامی رژیم صهیونیستی صرفنظر کرد
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • لوران کانته فیلمساز فرانسوی برنده نخل طلا و سزار درگذشت
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشار‌ها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشارها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات