Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (شنبه) در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: در هنگامه روز ملت، معدود مخالفان جمهوریت و مردم سالاری مزاحمت‌هایی را برای هموطنان خوب ما ایجاد کرده و دیکتاتورمنشانه علاوه بر توهین و تعرض به انسان‌های آزاده و شریف، قصد ممانعت از اعمال حق رأی آنان را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: رأی هزاران ایرانی مقیم خارج، پاسخی محکم به مخالفان مردم ایران بود.

کد خبر 5239045

منبع: مهر

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی پیام توییتری انتخابات 1400 ایرانیان خارج از کشور انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری جشن انتخابات وزارت کشور ریاست جمهوری علیرضا زاکانی مجلس شورای اسلامی سعید جلیلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است:

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

کد خبر 6089288

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • مراسم فرهنگی ایرانیان در دوبلین
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا (+عکس)