Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: مشارکت‌ مردم استان هرمزگان در انتخابات ریاست جمهوری ۵۸.۱۱ درصد بود‌. - اخبار استانها -

علی رئوفی رئیس ستاد انتخابات کشور استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: آمارهای رسیده به ما تاکنون بر این مبناست که میزان مشارکت‌ مردم در انتخابات ریاست جمهوری 58.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11 درصد بوده و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز میزان مشارکت 56.52 درصد بوده است.

وی افزود: بیشترین مشارکت مردم مربوط به شهرستان حاجی‌آباد است که در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت 79.60 درصدی و در شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت 78.75 درصد بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: کمترین میزان مشارکت نیز در شهر بندرعباس ثبت شد و مردم در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت 50.21 درصد و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت 49.23 درصد ثبت شده است.

وی در خصوص میزان اقبال مردم به کاندیداهای ریاست جمهوری در استان هرمزگان گفت: مطابق آمار اولیه آقای سید ابراهیم رئیسی تا این لحظه توانسته 463146 رای را به خود اختصاص دهد.

رئوفی گفت: پس از آیت الله رئیسی، آقای محسن رضایی میرقائد با 61648 رای، عبدالناصر همتی با 53230 رای و آقای امیرحسین قاضی زاده هاشمی 20612 رای را به خود اختصاص دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان تاکید کرد: آمار قطعی انتخابات تا ساعت 16 اطلاع رسانی خواهد شد همچنین آمار قطعی نتایج شورای شهر بندرعباس نیز پس از تکمیل اطلاع‌رسانی می‌شود. 

پیام‌های مشارکت گسترده مردمی در انتخابات ایران از دید رسانه‌های عربی و نگرانی صهیونیست‌هاواکسیناسیون عمومی با واکسن برکت از تیرماه آغاز می‌شود/ تزریق دوز دوم واکسن کرونا از فرداانتخابات استان البرز در کمال آرامش برگزار شد/ ثبت مشارکت بالای مردم در اشتهارد و چهارباغ

انتهای پیام/864/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد انتخابات ریاست جمهوری رئیس ستاد انتخابات انتخابات استان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند

به گزارش همشهری آنلاین،خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری و پرداخت مبلغی به خانوارها جعلی است.

دقایقی است در فضای مجازی، خبری با عنوان فعال شدن «دهک ریاست جمهوری» در فضای مجازی که به نقل از این خبرگزاری منتشر و لینکی هم برای ورود شهروندان معرفی شده است که این خبر جعلی است و چنین خبری نیز از سوی ایسنا منتشر نشده است.

مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند.

برای چندمین بار است که سودجویان و کلاهبرداران با سوء استفاده از نام و اعتبار ایسنا به‌دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند.

چندی پیش نیز خبر جعلی دیگری با عنوان «واریز عیدی رئیس جمهور برای شهروندان» به نقل از ایسنا در فضای مجازی منتشر شده و از مردم خواسته شده بود به یک سامانه مراجعه کرده و برای دریافت عیدی خود اقدام کنند که ایسنا بلافاصله اعلام کرد چنین خبری را در هیچ یک از خروجی‌های خود منتشر نکرده است.

کد خبر 847603 منبع: ایسنا برچسب‌ها يارانه معيشتي خبر ویژه اینترنت - هکر سازمان هدفمندسازی یارانه ها سید ابراهیم رئیسی یارانه

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است