Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@14:29:13 GMT

برگزیدگان شورای شهر انزلی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۲۵۵

برگزیدگان شورای شهر انزلی مشخص شد

میرغضنفری از پایان شمارش آرا در شهرستان انزلی خبر داد و گفت: هفت عضو شورای شهر و پنج عضو علی البدل و ۷۸ عضو شورای روستایی این شهر در یک رقابت سالم انتخاباتی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، «اسماعیل میر غضنفری» امروز(شنبه، ۲۹ خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: «شعبان جعفری» با سه هزار و ۶۶۳ رأی نفر اول، «حسن احمدی فرد» با ۲هزار و ۸۷۱ رأی دوم، «مه سیما نصیری »‌با ۲ هزار و ۲۴۸ رأی سوم، «محمدرضا صفری» با ۲ هزار و ۲۰۶ رأی  چهارم، «محمدرضا بدیعی فر» با ۲ هزار و ۱۵۲ رأی پنجم، «سید ابراهیم مرتضوی» با ۲ هزار و ۸۵ رأی ششم و «هادی حیدری» با ۲ هزار و ۶۲ رأی هفتم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار انزلی با اشاره به مشارکت ۳۳ درصدی مردم در این انتخابات افزود: «فرشاد حسینی فر» با هزار و ۷۸۹ رأی، «کریم شعبانی» با هزار و ۷۵۰ رأی،«سعید آزاده» با هزار و ۶۳۳ رأی، «فریدون طیوری» با هزار و ۳۹۶ رأی، «علی مرجب» با هزار و ۲۷۰ رأی نفرات اول تا پنجم علی البدل شدند.

 

 
وی تعداد تعرفه های مصرف شده ۳۳  هزار و ۵۹ برگه، تعداد برگ رأی داخل صندوق را ۲۳ هزار و ۴۱ برگه، تعداد رأی ماخوذه را ۲۲هزار و ۹۸۳ و تعداد آرا باطله را سه هزار و ۲۶۹ برگ اعلام کرد. 

 

بندرانزلی ۱۴۲ هزار جمعیت شهری و ۲۱ هزار جمعیت روستایی دارد. در بندرانزلی ۶۵ نفر برای شورای شهر و ۲۰۱ نفر برای شورای روستا کاندید شده بودند.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر شورای شهر انزلی اعلام برگزیدگان ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی

تورج صادقی گفت : صدها قطعه پرنده آبزی و کنار آبزی بومی و مهاجر در تالاب بین‌المللی انزلی آشیانه سازی و تخم گذاری کردند.

وی اضافه کرد: برخی از پرندگان آبزی مانند پرستوهای دریایی تیره و کشیم بزرگ در غرب تالاب انزلی که از امنیت بیشتری برخوردار است، آشیانه سازی و تخم گذاری کردند و طی روزهای آتی به همراه جوجه‌های خود از لانه خارج می‌شوند.

صادقی افزود : وضعیت مطلوب زیستگاهی، امنیت حاکم و تغذیه مناسب در تالاب‌ بین المللی انزلی سبب جوجه‌آوری بسیاری از پرندگان آبزی و کنارآبزی دراین تالاب بین المللی شده است. وی از مردم و گردشگران خواست در این فصل که پرندگان مشغول لانه‌سازی و تخم‌گذاری هستند از ترددهای غیرضروری در نزدیکی کلونی های این پرندگان خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد متخلف مراتب را به ماموران یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.
کشیم بزرگ (نام علمی:  Podiceps major)  نام یک گونه از تیره کشیم است. این پرنده بودن در آب را به هر جای دیگر ترجیح می‌دهد و لانه خود را روی آب می‌سازد و هنگام فرار، به جای پرواز کردن، به زیر آب شیرجه می‌رود! کشیم بزرگ گیس‌پرهایی دارد که به سبب آن، گاه مرغابی شانه‌به‌سر نامیده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • دستگاه‌های مشمول شفافیت در مشترک قوای ۳گانه مشخص می‌شود