Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به شروع دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) گفت : به دلیل تقارن این زمان با تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا تصمیم بر این شد که عمده جشن‌ها بعد از انتخابات و در فضایی آرام برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : در این دهه برگزاری ۲۶ جشن با همکاری معاونت فرهنگی سپاه نبی اکرم (ص) در سطح شهر تدارک دیده شده که تا روز دوشنبه (۳۱ خرداد) ادامه خواهد داشت.

عبدالمالکی افزود: در این میان دو جشن بزرگ تدارک دیده شده که یکی از این جشن‌ها شب میلاد امام رضا (ع) (۳۰ خرداد) در محوطه شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

او افزود: در این مراسم برنامه‌هایی از جمله نورافشانی، مدیحه سرایی، برنامه‌های سرگرمی و مسابقه با اهدای جوایزی از جمله سفر به مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

عبدالمالکی ادامه داد: این مراسم با مشارکت کانون خدمت رضوی استان برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: جشن دیگری هم با حضور کاروان رضوی در روز میلاد امام رضا (ع) برگزار خواهد شد که در برپایی این مراسم هم گروه فرهنگی هنری "آذین" مشارکت دارند.

عبدالمالکی انتخاب و تجلیل از هشت دختر برگزیده را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت اعلام کرد و افزود: قرار بود این دختران که براساس شاخص‌هایی توسط آستان قدس رضوی انتخاب شده اند در روز میلاد حضرت معصومه (س) معرفی شوند که انجام این برنامه به بعداز انتخابات موکول شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه اطعام رضوی را هم دیگر برنامه شهرداری کرمانشاه در دهه کرامت اعلام کرد و گفت: در این برنامه پنج هزار پرس غذای برکتی در میان پاکبانان، کارکنان فضای سبز و نیرو‌های خدمات شهرداری توزیع خواهد شد تا برکت این غذا در سفره این عزیزان جاری شود.

او مشارکت در برنامه ورزش باستانی که در زورخانه روباز پارک کوهستان برگزار می‌شود، را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران ارتش جمهوری اسلامی ایران دهه کرامت امام رضا شهرداری کرمانشاه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی

دبیر جشنواره «زیر سایه خورشید» استان کرمان گفت: هم‌زمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)، استان کرمان میزبان کاروان رضوی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، حسن محمدی‌پور، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از حضور کاروان رضوی و برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» در استان کرمان برای هفدهمین سال متوالی خبر داد و اظهار کرد: دهه کرامت و ولادت امام هشتم شیعیان (ع) فرصت مغتنمی برای گسترش و نشر معرفت و معنویت دینی و ترویج معارف رضوی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره «زیر سایه خورشید» به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی و تشکل‌های عضو شبکه جوانان رضوی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در استان کرمان با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در قالب ستاد برگزاری جشنواره «زیر سایه خورشید» برنامه‌ریزی می‌شود.

دبیر جشنواره «زیر سایه خورشید» استان کرمان شعار برنامه‌های سال‌جاری جشنواره را «با شما سربلندیم» اعلام کرد و گفت: استان کرمان از جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت تا دوشنبه سی‌ویکم اردیبهشت به مدت ۱۱ روز میزبان چهار کاروان متشکل از خادمین حرم امام رضا (ع) برای برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی، مذهبی است.

وی با بیان اینکه این کاروان‌ها به منظور شرکت در ۵۰۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف به ۱۰۰ شهرستان، شهر بخش و روستای استان سفر می‌کنند، بیان کرد: جشن «زیر سایه خورشید» در شهرستان کرمان با حضور کاروان رضوی و کرسی تلاوت قرآن توسط استاد حاج‌احمد ابوالقاسمی، سخنرانی حجت‌الاسلام فرحزاد، شعرخوانی صابر خراسانی و مولودی‌خوانی حاج‌سیدمهدی میرداماد بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

محمدی‌پور برافراشتن و اهتزاز پرچم گنبد منور امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های این جشنواره دانست و گفت: در جشن «زیر سایه خورشید» به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی ارزنده از جمله کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می‌شود.

وی دیدار با ائمه جمعه، علما و مسئولان استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، دیدار با کارکنان ادارات، دیدار با صنعتگران، دیدار با اصناف و بازاریان، دیدار و عیادت از جانبازان، بیماران و سالمندان، دیدار با ایتام و کودکان بی‌سرپرست، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در دعای ندبه و نماز جمعه، حضور در جشن «شکوفه‌های نور» ویژه دختران، حضور در مراکز اصلاح و تربیت و زندان‌ها، حضور در مراکز آموزشی نیروهای مسلح و حضور در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های کاروان رضوی در استان کرمان برشمرد.

کد خبر 751332

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان