Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:00:54 GMT

موراتا: نمی‌شود که همه من را دوست داشته باشند!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۴۴۹

موراتا: نمی‌شود که همه من را دوست داشته باشند!

آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا، روز دوشنبه در بازی نخست این تیم در یورو 2020 نمایش پر اشتباهی داشت و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا می گوید که انتقادات از عملکرد او در تیم ملی اسپانیا، تمرکزش را بر هم نزده است. مهاجم لاروخا که دربازی قبلی در استادیوم از سوی هواداران اسپانیایی هو شد، پیشاپیش بازی امشب تیمش برابر لهستان می گوید که نمی شود همه دوستش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم اعتراضات، لوییس انریکه، سرمربی اسپانیا، پیش از دیدار مقابل لهستان اعلام کرد از آلوارو موراتا در ترکیب اصلی این مسابقه استفاده خواهد کرد.

انریکه گفت: "آلوارو موراتا فردا در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت و من به او گفتم به کارت ادامه بده. فردا موراتا و 10 بازیکن دیگر در ترکیب قرار خواهند داشت و بگذارید هواداران اگر ناراضی هستند سوت زده و هو بکنند."

 

 

اسپانیا در دیدار برابر سوئد توانست رکورد تعداد پاس در تاریخ مسابقات یورو را بشکند اما به رغم نمایش برتر خود نتوانست به نتیجه مطلوب برسد و قادر به گلزنی نبود. بیشتر انتقادات دراین بازی متوجه موراتا شد که چندین بخت خوب گلزنی را از دست داد.

 

موراتا در آستانه بازی برابر لهستان گفت: "من با این شرایط و انتقادات خیلی معمولی برخورد می کنم. من از زمانی که در تیم زیر 17 سال بازی می کردم در تلاش بودم که به اینجا برسم و در این تورنمنت ها بازی کنم.

 نمی شود که همه از من خوششان بیاید. وقتی انتقاداتی وجود دارد شما باید به این انتقادات احترام بگذارید، اما کمتر گوش کنید و بیشتر عمل کنید. در بازی اتفاقات آنقدر سریع رخ می دهند که وقت فکر کردن ندارید.

در آن بازی هم دروازه بان خیلی خوب زاویه را بست و من مجبور شدم نسبت به شرایط به توپ ضربه بزنم. نمی دانم که آیا در بازی برابر لهستان گل می زنم یا نه اما مثل همیشه با 200 درصد توانم برای اسپانیا بازی خواهم کرد.

 

 

این طبیعی است که وقتی در بازی که حق‌تان پیروزی بوده، مساوی می کنید، خواب و خوراک از شما گرفته می شود.

نظر مردم حال و هوای من را تغییر نمی دهد. اگر گل بزنم برای کسانی که همیشه با من بوده اند خوشحال خواهم شد، اما من عالی عمل می کنم. مهمترین کاری که من انجام داده ام این است که یک زندگی عادی داشته باشم، در کنار هم تیمی هایم باشم. هر کاری که در اینجا انجام می دهیم مهم است.

روشن است که مهاجم برای گل زدن زندگی می کند. کار ما گل زدن است. در مقابل سوئد از نظر جسمی خیلی به خودم فشار آوردم و فکر می کنم بعضی کارها را خوب انجام دادم، اما به نظر می رسد همه چیز به گلزنی برمی گردد. این بخشی از کار ماست. "

 

 

 

تیم ملی اسپانیا آلوارو موراتا یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا آلوارو موراتا یورو 2020 آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا

 روح‌الله امراللهی،سخنگوی شورای شهر قم  امروز در نشست خبری روئسای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر قم که در آستانه روز شورا‌ها در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، در خصوص سفر اسفندماه مدیران شهری به یکی از کشور‌های اروپایی، اظهار کرد: این سفر‌ها مسبوق به سابقه بوده و حداقل در هفت سال گذشته مدیران عامل و کارشناسان قطار شهری برای بازدید از کارخانجات و بررسی و تأمین تجهیزات پروژه قطار شهری قم به کشور‌های خارجی سفر کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به پیشنهاد شهرداری قم دو عضو شورای شهر قم به عنوان ناظر دعوت شدند و دیگر اعضای آن سفر نیز مأموریت‌های خاص خودشان را داشتند، به عنوان مثال مدیرکل حراست شهرداری به درخواست دستگاه‌های مربوطه بوده و جنبه نظارتی داشته یا معاون مالی و اقتصادی شهرداری به منظور پیگیری انعقاد قرارداد حضور داشت.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر قم افزود: در این سفر، موضوع خرید و تأمین سه دستگاه لوکوموتیو شانتر، درزین جرثقیل‌دار و خودروی امداد و نجات مورد پیگیری قرار گرفت و پیش‌پرداخت‌های اولیه خرید دو دستگاه نیز واریز شد.

امراللهی با بیان اینکه گزارش کامل این سفر در هیئت مدیره سازمان قطار شهری ارائه شده است، گفت: کارشناسان سازمان قطار شهری در سفر‌های قبلی حضور داشتند و حضور اعضای شورا نیز به عنوان ناظر در این گونه سفر‌ها مرسوم است و موضوع جدیدی نیست و همه کسانی که در این سفر حضور داشتند، در چارچوب مأموریت کاری خود دعوت شده بودند.

وی افزود: از رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر نیز برای حضور در این سفر دعوت شده بود که شاید به دلیل مسائل شخصی حضور پیدا نکردند.

شایان ذکر است محمد حسین دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم در واکنش به این بخش از اظهارات روح‌الله امراللهی عنوان کرد: بنده این دعوت را اجابت نکردم، چون به تشخیص من آن سفر اصلاً ضرورتی نداشت و ربطی هم به مسائل شخصی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پاسخ معاون رئیسی به انتقادات ارزی قالیباف
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد