Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:44:37 GMT

کرمانشاه معطر به قدوم خدام حرم رضوی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۷۱۳

کرمانشاه معطر به قدوم خدام حرم رضوی شد

ایسنا/کرمانشاه به مناسبت دهه کرامت جمعی از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) وارد کرمانشاه شدند تا عطر دل انگیز رضوی در این استان به مشام برسد.

سیدمحمد جعفر امامیان دبیر کانون های خدمت رضوی در استان کرمانشاه در گفت و گو  با ایسنا، با اشاره به ورود یک گروه از خدام حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به استان از شب گذشته(28 خرداد) گفت: این گروه پنج نفره تا اول تیر مصادف با سالروز ولادت امام رضا (ع) ) در استان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامیان افزود: خادمان حرم امام رضا (ع) که پرچم متبرک بارگاه حضرتش را به همراه دارند در مدت زمان حضور خود در کرمانشاه برنامه های مختلفی خواهند داشت.

وی گفت: حضور در برنامه های تجلیل از مدافعین سلامت، تجلیل از نخبگان و برگزیدگان و تقدیر از خانواده های شهدا از مهمترین برنامه های خدام خرم رضوی در کرمانشاه خواهد بود که با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل های بهداشتی اجرا می شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی در استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، برنامه های امسال خدام حرم رضوی در کرمانشاه عمدتا به صورت دیدارهای اختصاصی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود و دیدارهای های عمومی، اجتماعات و جشن برگزار نخواهد شد.

وی  ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا خدام حرم امام رضا(ع) برنامه ای برای سفر به شهرستان های استان کرمانشاه ندارند.


انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دهه كرامت خادم حرم رضوی كرمانشاه خدام حرم امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر، اظهار داشت: چرخ صنعت و تولید کشور به دست کارگران می چرخد، لذا شایسته است که دولت ها گوش شنوا برای شنیدن مطالبات کارگران داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، عنوان کرد: هفته معلم را به همه آموزگاران که وظیفه تربیت نسل‌های آینده ما را بر عهده دارند تبریک عرض می‌کنیم.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی به کشورهای پاکستان و سریلانکا، افزود: این سفر بعد از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» انجام گرفت که این نشان از اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دارد.
 
وی افزود: این سفر در صورتی انجام می‌شود که آمریکا کشورها را علیه ایران به تحریم تشویق می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود، خاطرنشان کرد: ماموستا ملا احمد فخری در طول عمر با برکت خویش خدمات بسیاری برای دین و اجتماع و مردم منطقه و استان انجام داد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد