Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@15:55:33 GMT

عطاری ها مجاز به فروش اقلام دارویی نیستند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۷۱۵

عطاری ها مجاز به فروش اقلام دارویی نیستند

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست اداره فرآورده های طبیعی ،سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:  با تلاش ها و زحمات همکاران این معاونت و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر دو باب عطاری متخلف در خرداد ماه سال جاری  پلمب شد.

صیادی فر امروز ۲۹ خرداد افزود : از این عطاری ها  قرص های دست ساز غیر مجاز با احتمال محتویات روان گردان و مخدر و داروهای غیرمجاز جنسی قاچاق با مبلغی بالغ بر ۳۳۰میلیون ریال کشف و ضبط شد و افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی استان، وی در ادامه اضافه کرد:  در طول سال گذشته بالغ بر ۱۶۰ بازرسی  مشترک  با زحمات بازرسان این معاونت ، اداره صنعت و معدن تجارت و پلیس مبارزه با موادمخدر از عطاری ها داشتیم که منجر به ۹ مورد پلمب عطاری متخلف شد.

صیادی فر در ادامه خاطر نشان کرد: عطاری فقط یک واحد صنفی است و مجاز به فروش هیچگونه اقلام دارویی نیست مردم باید بدانند بدون مشورت با پزشک از مصرف خودسرانه هر گیاه دارویی یا داروی گیاهی به جد خودداری نموده و سلامتی خود را تحت الشعاع قرار ندهند.

این مسئول تاکید کرد: از همشهریان خواستاریم از خرید هر دارو یا قرص از عطاری ها با ادعای درمانی خودداری نمایند و در صورت مشاهده موارد را با این معاونت گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی عطاری غیرمجاز دارو عطاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان