Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-06@13:57:31 GMT

وظیفه سخت دولت بعد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۳۸۱۴

وظیفه سخت دولت بعد

حضور مردم در چنین شرایطی بسیار ستودنی است و حکایت از آن دارد که ملت بزرگ ایران همواره پای نظام‌جمهوری‌اسلامی و انقلاب در شرایط سخت و بحران‌هایی که پیش رو بود، ایستاده‌اند.

در شرایط کنونی و با توجه به این حضور حماسی و شکوهمند وظیفه مسؤولان و کارگزاران این است که در درجه اول از رای مردم پاسداری کنند و امانتدار خوبی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تا ساعات پایانی انتخابات به شکل مطلوب نحوه برگزاری این جشن‌ملی مدیریت شود تا رای‌دهندگان بتواند در وضعیت و شرایط خوبی رای خود را به صندوق بیندازند.

انتظار این است این انتخابات سالم، امن و پرشور برگزار شود. نتیجه هر چه باشد می‌تواند یک اقتدار مضاعفی را برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی و جهانی ایجاد کند.

در عین حال باید به این نکته هم توجه داشت که این حضور پرشور و پشتوانه مردمی که به‌واسطه رای مردم شکل می‌گیرد، وظیفه دولت آینده را به مراتب سخت‌ و سنگین‌تر خواهدکرد.

چرا که دولت‌آینده باید از ابتدای کار با رویکردی جهادی و مدیریت انقلابی تمام تلاش خود را به‌کار گیرد تا مشکلات، کاستی‌ها و معضلات مردم به حداقل برسد.

امیدواریم خدمت به مردم، شعار اصلی دولت آینده باشد. از دیگر نکات قابل توجه این‌که طبعا مردم امیدوارانه و با فهم و شعور انقلابی به خلق حماسه‌ای بزرگ دست زدند و به صحنه آمدند لذا این انتظار را دارند دولت آینده مشکلات‌شان را در عرصه‌های مختلف حل کند.

مسؤولان و کارگزاران به‌ویژه مدیران اجرایی دولت آینده باید قدردان ملت باشند و با رویکردی مردمی همه تلاش خود را به‌کار برند تا به شعارهایی که در ایام انتخابات دادند جامه عمل بپوشانند و آنها را اجرایی کنند. طبعا عمل به شعارها و وعده‌هایی که در سایه کار و تلاش قابلیت اجرا پیدا می‌کند، شرایط خوبی را به‌لحاظ آسایش و امنیت برای مردم رقم خواهد زد.

فراهم کردن محیطی امن و توام با آرامش و آسایش برای مردم ایران، حداقل حقوقی است که ملت دارند و در دولت آینده باید به این نکته توجه شود و دولتمردان باید بکوشند همواره مدافع حقوق مردم باشند.

زهره الهیان - نماینده مردم تهران / روزنامه

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زهره الهیان انتخابات 1400 صندوق های رای دولت آینده رای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی کوشا در پی شهادت ستوان دوم جلال اعتماد پیامی صادر کرد، متن این پیام بدین شرح است؛
بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز در سالگرد شهادت امام جعفر صادق علیه السلام خبر شهادت سرباز وطن، ستواندوم جلال اعتماد، که در انجام وظیفه مقدس حفاظت از مرزهای ایران اسلامی در کنار همرزم شهیدش فرزین دلیان در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود را دریافت کردیم.

شهادت این جوان برومند نشان از کینه توزی و خباثت عناصر وابسته به جریان منحوس صهیونیستی دارد که امروز درمانده‌تر و آواره‌تر از همیشه با دست زدن به تحرکات کور ضد امنیتی همچنان در منجلاب بی هویتی و استیصال دست و پا می‌زنند که یقیناً نخواهند توانست در انسجام ملی و اراده پولادین مردم غیرتمند کردستان در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرزهای میهن عزیز اسلامی مان خللی ایجاد کنند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان کردستان شهادت این مرزبان دلاور را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا و نیروهای مسلح، به ویژه به مردم شهید پرور شهرستان قروه و نیز به خانواده داغدار و همسر و دختر خردسال این شهید عزیز تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای روح آن عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر خواستارم.

همچنین از وزارت امور خارجه و دستگاه‌های مربوط انتظار می‌رود که با جدیت، این جنایت را پیگیری نموده و اقدامات لازم را برای محکومیت و پاسخگو کردن عاملین این اقدامات به عمل آورند.

گفتنی است؛ شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه «فرزین بلیان»، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6096450

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • ما میراث‌دار فرهنگی اصیل و غنی هستیم/ وظیفه داریم یگانه بودن جایگاه شیراز را پاس بداریم