Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال جوانان دختران در مسابقات کافا ۲۰۲۱ توانست به مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.  این رقابت‌ها روزهای ۱۹ تا ۲۸ خردادماه در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار شد.

«شهره موسوی» در این خصوص اظهار داشت: تیم فوتبال زیر ۲۰ سال دختران در این مسابقات با سه پیروزی و یک تساوی به مقام نایب قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز آخر، مسوولین برگزاری رقابت‌ها ما را در شرایط نابرابر قرار دادند. در هر صورت با توجه به اینکه تیم فوتبال جوانان نزدیک به ۲ سال و نیم هیچ فعالیتی نداشت، نتایج خوبی در این تورنمنت گرفت.

وی با اشاره به برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال زنان گفت: پس از بازگشت از بلاروس اردوهای انتخابی این تیم زیر نظر «مریم ایراندوست» از ۲۷ خرداد در مرکز ملی فوتبال در حال برگزاری است. بازیکنان جدیدی به این اردو اضافه شدند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

رئیس کمیته امور زنان افزود: بعد از مدت ها نخستین بار است که اردوی تیم‌های ملی فوتبال زنان در سه رده بزرگسال، جوانان و نوجوانان به صورت مرتب طبق برنامه‌ریزی برگزار می‌شود. تیم‌های رده‌های سنی اهمیت بیشتری نسبت به تیم بزرگسالان دارند، چرا که پشتوانه تیم ملی در آینده هستند. 

وی همچنین در خصوص حضور مشاوران خارجی در تیم‌های ملی زنان خاطر نشان کرد: قصد داریم برای تقویت سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال از مشاوران خارجی استفاده کنیم. با توجه به نگاه جدید فدراسیون فوتبال به زنان می‌خواهیم، مشاوران خارجی در حوزه زنان را انتخاب کنیم. درصدد شناخت آنها هستیم و مکاتبات اداری و بین‌المللی این امور را بزودی انجام خواهیم داد.

موسوی در پایان از حضور مربی بدنساز برای تیم‌های ملی زنان خبر داد و گفت: بازیکنان تیم ملی در هر سه رده از آمادگی جسمانی پایینی برخوردار هستند. در تورنمنت بلاروس به این موضوع کاملا واقف شدم که بزرگترین نقطه ضعف ما آمادگی جسمانی پایین بازیکنان است. پیشنهاد شد در کنار هر سه تیم یک مربی بدنساز حضور داشته باشد. در مجموع فکر می‌کنم گامی خوب و قوی در حوزه زنان برداشته شده است. با پیگیری‌ رییس فدراسیون اعضای تیم‌های ملی فوتبال بزرگسال و جوانان واکسینه شدند. بزودی بازیکنان تیم نوجوانان نیز واکسینه خواهند شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان شهاب الدین عزیزی خادم شهره موسوی تیم های ملی فوتبال مشاوران خارجی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سارا پاداش، کاراته کای قمی وزن ۶۶ کیلوگرم در رده سنی جوانان رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برای نخستین بار قم را در بخش بانوان صاحب نشان طلا کرد.

پاداش در این رقابت‌ها با غلبه بر همه حریفان به دیدار پایانی راه یافت و در فینال هم مائده شالی از قزوین را شکست داد تا ضمن کسب عنوان قهرمانی، جواز حضور در اردوی تیم‌ملی کاراته جوانان را به دست آورد.

مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف به میزبانی همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است