Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:46:14 GMT

لو:می توانیم پرتغال را شکست دهیم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۴۳۰۴

لو:می توانیم پرتغال را شکست دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی آلمان سه شنبه شب گذشته در نخستین بازی خود در یورو ۲۰۲۰ در مونیخ یک بر صفر مغلوب فرانسه، قهرمان جهان شد. ژرمن ها امروز دومین بازی خود را در گروه F مقابل پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی اروپا انجام می دهند.

یواخیم لو، سرمربی آلمان ها معتقد است یارانش در حال و هوای خوبی برای این نبرد سخت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:روحیه و حس جاه طلبی بازیکنانم بسیار قوی است. پس اطمینان داریم که می توانیم وضعیت کنونی را تغییردهیم. اگر در حمله تلاش بیشتری نشان دهیم، می توانیم پرتغال را شکست دهیم.

در این گروه پرتغال و فرانسه ۳ امتیاز دارند و در رده های اول و دوم قراردارند. آلمان و مجارستان بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم جای گرفته اند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین مستقر شدند
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد