Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باباخانی روز شنبه در خصوص نتایج بازرسی و نظارت بهداشتی بر روند انتخابات دیروز، در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان و عوامل برگزاری انتخابات، توسط ۵۸۰ بازرس و مامور بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جریان انتخابات سه‌گانه خرداد ماه ۱۴۰۰ مورد پایش قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۵۴۰ مورد بازدید در این چارچوب از شعبه‌های اخذ رای در خراسان رضوی صورت گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس در مجموع و بطور کلی میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی پیشگیرانه در شعبه‌های اخذ رای در خراسان رضوی شعب ظرف صبح دیروز تا بامداد امروز ۷۵ درصد ارزیابی شد. 
مدیر گروه سلامت بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این بازدیدها همچنین نشان داد رعایت بهداشت فردی به میزان ۷۲ درصد و فراهم و در دسترس بودن مواد ضدعفونی در محیط شعبه‌های اخذ رای در خراسان رضوی به میزان ۸۰ درصد رعایت شده است. 
وی افزود: در میان شاخصهای الزامی پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا دستور بهداشتی "رعایت فاصله‌گذاری  اجتماعی" به میزان ۶۰ درصد در محیط شعبه‌های اخذ رای در خراسان رضوی ثبت شد که کمترین موضوع رعایت شده از میان دیگر دستورات بوده است. 

۸۰ درصد از جمعیت شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند. بقیه جمعیت این استان توسط دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های نیشابور و تربت‌جام خدمات‌رسانی می‌شوند. 

انتخابات همزمان سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری دیروز جمعه با فعالیت پنج هزار و ۷۳ شعبه اخذ رای در سطح ۸۷ شهر و دو هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی برگزار شد. 

میزان مشارکت شهروندان خراسانی در این انتخابات ۵۵ درصد اعلام شده است. 

چهار میلیون و ۶۱۶ هزار نفر از جمعیت شش میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی واجد شرایط رای‌دهی در انتخابات سه‌گانه خرداد ماه ۱۴۰۰ بودند. 

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون سه میلیون و ۸۰ هزار و ۵۲۶ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ جان ۸۲ هزار و ۷۴۶ نفر را نیز تاکنون در کشورمان گرفته است. همچنین دو میلیون ۷۲۲ هزار و ۶۱۴ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در ایران تاکنون بهبود یافته‌اند.  

"پاندمی کرونا" در سطح جهان ۱۷۸ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۴۷۴ نفر را بیمار کرده و جان سه میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۶ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. ۱۶۳ میلیون و ۱۱۴ هزار و هشت نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در سطح جهان درمان شده‌اند.

آمریکا در این میان با ۳۴ میلیون ۳۹۳ هزار ۲۶۹ بیمار کووید  ۶۱۶ هزار و ۹۲۰ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا کشورهای هند، برزیل و فرانسه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.

ایران بر اساس آخرین آمارهای رسمی جایگاه سیزدهم را در جدول بیشترین جمعیت مبتلایان به کرونا در میان کشورهای جهان دارد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک مشهد فاصله اجتماعی پروتکلهای بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰ کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک مشهد ویروس کرونا ماسک مشهد فاصله اجتماعی پروتکلهای بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد اخذ رای در خراسان رضوی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: اراضی ملی شهرستان طرقبه و شاندیز به مبلغ ۳۴ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان رفع تصرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، وحید داعی در جمع خبرنگاران از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت 13 هزار و 580 مترمربع بالغ بر 34 میلیارد و 960 میلیون تومان در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد و گفت: اشخاصی غیرقانونی در اراضی ملی واقع در طرقدر، جاغرق و ابرده علیا شهرستان طرقبه و شاندیز به خاک‌برداری، تخریب، دیوارچینی و نهال‌کاری اقدام کرده بودند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و طبق آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید 13 هزار و 580 مترمربع از این اراضی صورت گرفت و این اراضی ملی به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره 05137650179 و سامانه تلفن گویای 4 رقمی 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی