Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با انتشار پیامی از حضور پر شور مردم خوزستان در انتخابات 1400 تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی امروز شنبه 29 خرداد ماه جاری با انتشار پیامی، از حضور پر شور مردم خوزستان در انتخابات 1400 تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"حمد و سپاس بیکران به درگاه پروردگار منان که حضور با شکوه و چشمگیر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم ولایی و همیشه در صحنه استان خوزستان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شهر و روستا، شکوه جاودانه‌ای را آفرید و برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین الهی، افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گام‌های استوار، عزم راسخ و مشارکت پر شور و شعور مردان و زنان غیور استان‌مان در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، همراه و همدل در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حماسه‌ای به یادماندنی رقم زدند که سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را مایوس و نا امید ساخت.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه ما به ارمغان آوردند، از حضور گسترده مردم با اخلاص، متعهد و انقلابی استان خوزستان و نیز از زحمت های خالصانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، اعم از نیروهای اجرایی، نظارتی، قضایی، بازرسی، امنیتی و انتظامی، همچنین از رسانه ها و صدا و سیمای مرکز خوزستان به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته در زمینه سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، صمیمانه تقدیر و تشکر داشته و از درگاه قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیز ایران اسلامی را مسئلت می‌کنم.

 

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار خوزستان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیام قدردانی استانداری خوزستان برنا خوزستان انتخابات 1400 استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۴۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند و برهمین اساس رسانه KHAMENEI.IR (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/) از مخاطبین خود دعوت می‌کند تا پیشنهادها، نظرات و ایده‌های خود را برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید از طریق صفحه ویژه‌ی فراخوان به آدر (https://farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/)س farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ ارسال نمایند.

پیشنهادهای دریافت شده پس از دسته‌بندی به مرور منتشر می‌شود و نظرات و راهکارهای مطرح شده برای عملیاتی شدن مشارکت مردمی در عرصه تولید، به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

مخاطبان محترم می‌توانند برای ارسال ایده‌ها به صفحه farsi.khamenei.ir/tolid-mardom/ مراجعه کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح