Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادرکنندگان صنفی و غیر صنفی می‌توانند میزان بازگشت ارز حاصل از صادرات مربوط به خود را با مراجعه سامانه جامع تجارت مشاهده کنند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام اتاق اصناف، به اطلاع صادرکنندگان صنفی و غیر صنفی می‌رساند از این پس می‌توانند میزان بازگشت ارز حاصل از صادرات مربوط به خود را با مراجعه سامانه جامع تجارت از قسمت عملیات ارزی-مشاهده اطلاعات ارزی-بازگشت ارز حاصل از صادرات، مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    بیشتر بخوانید: توسعه سرمایه گذاری صنعت پوشاک و کفش برای تامین مواد‌ اولیه مورد نیاز

 

انتهای پیام/

  برچسب ها: اخبار اقتصادی تجارت صنفی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تجارت صنفی بازگشت ارز حاصل از صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به آخرین دستورالعمل ارزی که در سامانه جامع تجارت قرار گرفته است، مهلت واردکنندگان برای تامین ارز واردات پس از دریافت تخصیص وارداتی به ۲۰ روز محدود شده است.

گفتنی است، تا پیش از این واردکننده تا ۳۰ روز پس از تخصیص ارز فرصت داشت تا نسبت به تامین ارز اقدام کند. بعضاً بانک مرکزی در این بازه زمانی نمی‌توانست تامین را انجام دهد و فرصت طولانی‌تر می‌شد. عده‌ای نیز صبر می‌کردند و از تفاوت قیمت نوسان‌گیری می‌کردند. به طور مثال وقتی اقدام به خرید می‌کردند که اختلاف نرخ دولتی و بازار آزاد به حداکثر میزان خود رسیده باشد.

کد خبر 6093439

دیگر خبرها

  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • چالش تازه طلا فروشان با ثبت اطلاعات
  • جنجال جدید طلافروشان
  • تربیع آخر ماه را رصد کنید
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • تفاهم‌نامه صادرات محصولات قزوین به چین امضا شد
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز