Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسینی گفت:مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات به رغم عملیات روانی دشمن این پیام را دارد که ملاک و میزان برای این ملت، تقابل با بدخواهان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی، در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات روز گذشته گفت: حضور افتخارآمیز، تعیین‌کننده، سرنوشت‌ساز و تأثیرگذار ملت که به صورت یکپارچه، مسئولانه، متعهدانه و بصیرانه در پای صندوق‌های اخذ رأی شرکت کردند بسیار تحسین‌برانگیز بود و این مشارکت گسترده به رغم عملیات روانی دشمن این پیام را دارد که ملاک و میزان برای ملت بزرگ ایران تقابل با بدخواهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمانی که بدخواهان نظام اسلامی مردم را به شرکت نکردن در انتخابات تشویق می‌کنند، ملت ایران متوجه می‌شوند که شرکت نکردن در انتخابات،به معنی آب ریختن به آسیاب دشمن است و شرکت کردن در این عرصه، پاسداری از حرمت خون شهیدان و حفظ عزت، استقلال، عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی است.

امام‌جمعه ابرکوه عنوان کرد: تمام بدخواهان ملت ایران بیش از 40 سال است که به هر شکل ممکن دسیسه‌های خودشان را به کار گرفتند اما از ناحیه این ملت تودهنی خوردند و شرکت گسترده مردم در پای صندوق اخذ رأی، آخرین تودهنی محکم به امریکا و انگلیس و اسرائیل این مثلث شوم بود تا در پرتو این حضور آگاهانه ملت، زمینه یأس و ناکامی دشمن فراهم شود و دشمنان طعم تلخ شکست را بچشند.

حجت‌الاسلام حسینی ادامه داد: دشمن قطعاً از این حضور پرشور مردم در انتخابات می‌ترسد چرا که تلاش دشمن در جهت اسلامیت زدایی از نظام است، دشمن با جمهوریت نظام چندان مشکلی ندارد مشکل اصلی مثلث شوم غربی عبری و عربی اسلامیت نظام است و لذا دشمن در دهه‌های گذشته با انتشار افکار لیبرالیسمی و حاکمیت یافتن عناصر دگراندیش روزنه امید  را به روی خودش باز دید اما به لطف خداوند ملت بزرگ ما در 28 خرداد روزنه امید را به روی دشمن بست و این دلیل ترس دشمن از انتخابات 28 خرداد بود.

 وی افزود: ملت بزرگ ما نشان داد که با روی کار آمدن دولتی مقتدر، جوان، انقلابی و حزب‌اللهی که با انگیزه‌های انقلابی میدان را در دست می‌گیرد به امید خدا تحولی عظیم صورت می‌گیرد و بیش از پیش شاهد بالا رفتن جایگاه و اقتدار این نظام خواهیم بود و زمینه توانمندی ایران اسلامی را به صورت گسترده و فراگیر در عرصه‌های بین‌المللی بیش از گذشته شاهد خواهیم بود.

امام جمعه ابرکوه ضمن تأکید بر لزوم قدردانی از این مردم صبور، شجاع، بصیر، ولایی و وفادار به انقلاب گفت: ملت ایران در این انتخابات مرکزیت نقطه پرگار انتخاب را رسیدن به ایران قوی قرار داده‌اند و به خوبی می‌دانند که لازمه رسیدن به ایران قوی، شکل‌ دادن دولتی قوی، کارآمد، حزب‌اللهی و ضد فساد است.

وی افزود: ایران قوی می‌تواند با اقتدار خودش در بخش‌های فناوری هسته‌ای، قدرت موشکی و ... پیشرفت بیش از پیشی داشته باشد و عمق استراتژیک در جهان اسلام و حضور نقش‌آفرین و تعیین‌کننده جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌های جهانی خصوصاً در مناطق مختلف آسیا می‌تواند در جهت اثربخشیدن به معادلات جهانی به نفع ملت‌های رنج کشیده و تحت ستم به ویژه ملت مظلوم فلسطین حائز اعتبار و اهمیت فوق‌العاده باشد.

حسینی خاطرنشان کرد: انشاءالله ملت ایران طعم شیرین این انتخاب را به زودی خواهد چشید و به نقطه‌ای خواهد رسید که اقتدار جهانی خود را که رهین و رهبری انقلاب است مشاهده خواهد کرد و بدخواهان ما در این زمان حق دارند که ناکام، ناراحت و سرخورده باشند چرا که این ملت تا به حال تمام بدخواهانش را ناکام و منفور کرده و همه را به زباله‌دان تاریخ انداخته است اما خودش به لطف خدا راست‌قامت و صبور و محکم به پای آرمان‌هایش ایستاده و تا رسیدن به اوج قله پیروزی و نقطه ظهور حضرت حجت و دادن پرچم انقلاب به دست ایشان در عمل به فرامین رهبری و وصایای امام انقلاب کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم قدرتمند چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

 تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی‌های پیاپی و عبور از تیم‌های قدرتمندی چون آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود ظهر امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در صربستان، دیدار حساسی را مقابل چین تایپه برگزار کرده و راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

در دیدار نیمه‌نهایی که بنا به قوانین ISF (فدراسیون جهانی ورزش مدارس) برنده به صورت سه دست از پنج دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران پس از شکست در دو دست اول با نتیجه مشابه ۲۸ بر ۲۶، در دست‌های سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا کار به دست پنجم بکشد. دانش‌آموزان والیبالیست کشورمان در این دست حساس با برتری در رالی امتیازات و تلاش پایاپای حریف، در نهایت توانایی و غیرت خود را به رخ کشیده و با نتیجه ۲۰ بر ۱۸ دست پنجم را نیز به سود خود خاتمه دادند تا با شایستگی راهی فینال مسابقات شوند.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا راس ۲۰:۳۰ شب به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمانی خواهند رفت که موفق به شکست ترکیه شده و به فینال راه یافته است. آلمان پیش از این یکبار در دور گروهی مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد