Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد با صدور پیامی، انتخاب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس‌جمهور ملت شریف ایران تبریک گفت.

در متن پیام طهرانچی آمده است:

بسمه تعالی

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى

حضرت آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت برکاته)

رئیس جمهور محترم منتخب ملت شریف ایران

با اهداء سلام و تحیات

حماسه بی نظیر و شکوهمند ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و مشارکت پرشور در این دوره از انتخابات را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کسب رأی اعتماد از ملت شریف ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به جنابعالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتخابات مظهر تصمیم گیری و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود، مبنای مهمی در مردم‌سالاری دینی است و رئیس جمهور نماینده همه مردم برای تحقق مطالبات به حق آنان در این جایگاه است. این مشارکت باشکوه حاصل هدایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، آگاهی و دانایی مردم برای تقویت پایه‌های جمهوری اسلامی ایران است که حضرت امام خمینی (ره) نیز همواره به حرکت محوری مردم در تعیین سرنوشت و حضور در صحنه سیاسی کشور تاکید داشتند.

حضور ملت ایران در پای صندوق‌های رأی در شرایطی بود که بدخواهان، دشمنان و توطئه گران به دنبال عدم مشارکت پرشور بودند، اما مشارکت حداکثری و آگاهانه موجب افزایش عزت، قدرت و غرور ملی شد و تمامی برنامه‌های دشمنان با اراده راستین مردم خنثی شد.

امید دارم همانطور که در سال‌های متمادی در مسئولیت‌های مختلف منشأ تحول و کارآمدی بوده اید، به پشتوانه این حرکت عظیم ملت، دولت قوی، مسئولیت پذیر و پرکار برای حل مسائل و مشکلات موجود شکل گیرد و در این مسیر تداوم توفیق را برای جنابعالی مسئلت می‌کنم. بی تردید توجه به تقویت پیشرفت علمی در توسعه پایدار کشور که به عنوان یکی از ارکان و اولویت‌های اقتدار ملی شناخته می‌شود، در این مسیر راهگشا خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن تبریک مجدد این پیروزی شکوهمند در دهه کرامت و ایام میلاد مسعود حضرت ثامن الحجج (ع) به جنابعالی به عنوان خادم الرضا (ع)، موفقیت دولت سیزدهم در پیشبرد اهداف مقدس ایران اسلامی، در راستای آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمدمهدی طهرانچی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد پیام تبریک رئیس جمهور دانشگاه آزاد شریف ایران رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است به گزارش تسنیم، «دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشورهای آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشورهای آفریقایی برای این کشورها و پیشرفت آنها هستیم، اما کشورهای غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشورهای آفریقایی بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت