Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:38:01 GMT

نتایج ۱۰۶۲ حوزه انتخابیه گیلان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۵۸۰۰

نتایج ۱۰۶۲ حوزه انتخابیه گیلان مشخص شد

قاسم نژاد گفت: ​ از ۲ هزار و ۲۵۹ شهر و روستا که حوزه انتخابیه گیلان را تشکیل می‌دادند، نتایج هزار و ۶۲ حوزه انتخابیه مشخص شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «محمود قاسم نژاد» دقایقی پیش در ستاد انتخابات گیلان با قدردانی از مشارکت حدود ۵۷ درصدی مردم گیلان در انتخابات ۲۸ خرداد و تقدیر از مجموعه عوامل اجرایی استان اظهارداشت: متاسفانه به علت بروز اختلالاتی در سیستم هیئت نظارت و هیئت اجرایی، منتظر تجمیع آرای استان هستیم و همچنان ۱۰ شعبه اخذ رای شمارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس ستاد انتخابات گیلان از پیگیری عوامل اجرایی برای رفع نقص فنی خبرداد و بیان کرد: آمار دقیق آرای مأخوذه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با رفع مشکل فنی، متعاقبا به اطلاع گیلانیان می رسد.

 

وی با بیان اینکه آرای مأخوذه باید به تائید هیئت نظارت و اجرایی برسد تصریح کرد:​ از ۲ هزار و ۲۵۹ شهر و روستا که حوزه انتخابیه گیلان را تشکیل می‌دادند، نتایج هزار و ۶۲ حوزه انتخابیه مشخص شده است.

 

قاسم نژاد با بیان اینکه از ۵۳ شهر استان آرای ۲۶ شهر تجمیع شده است اعلام کرد: لشت نشا، لولمان، خشکبیجار، رشت، سنگر، پیربازار، جمعه بازار، شفت، لاهیجان، رودبنه، انزلی، اسالم، لیسار، شاندرمن، لوشان، رودبار، رستم آاباد از جمله این شهرها هستند.

 

وی در ادامه به انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در آستانه اشرفیه اشاره و بیان کرد: به دلیل بروز اختلالات فنی در سیستم هیئت نظارت و اجرایی، در حال شمارش دستی ۱۴۵ شعبه اخذ رای مربوط به نمایندگی مجلس در این شهرستان هستیم.

 

رییس ستاد انتخابات گیلان اعلام کرد: به همت عوامل اجرایی و نظارتی امیدواریم تا ساعت ۱۶ عصر امروز نماینده منتخب مردم شهرستان آستانه در مجلس معرفی شود.

 

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه های انتخابیه گیلان اعلام نتایج انتخابات ستاد انتخابات گیلان انتخابات در گیلان حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد چهار نفر در روز بیست‌ویکم اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت ۸:۰۰ روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود؛ بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 747815

دیگر خبرها

  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان