Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور برای جدایی از این تیم جلسه‌ای با مالک باشگاه برگزار کردند و بر سر مسائل مالی به توافق رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بحث جدایی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو کاپیتان تیم فوتبال تراکتور از جمع سرخپوشان تبریزی، پس از یک ماه دوباره داغ و صحبت‌هایی در خصوص فسخ قرارداد این دو بازیکن مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی و دژاگه که در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در امارات با رسول خطیبی دچار اختلاف شده بودند، قرار بود با سفر به استانبول ترکیه دیداری با زنوزی داشته باشند که این اتفاق اوایل ماه جاری رخ داد. (لینک خبر)

شجاعی و دژاگه که تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی را گرفته بودند، در جلسه با مالک باشگاه برای جدایی از تراکتور به توافق رسیدند و پس از این اتفاق شجاعی به آمریکا و اشکان دژاگه به آلمان سفر کردند.

این دو بازیکن تا زمان حضور در تراکتور تنها حدود 30 درصد قراردادشان را دریافت کرده بودند و پس از جلسه با زنوزی برای دریافت مبلغی مشخص به توافق رسیدند و قرار شد مبلغ توافق شده را در چند ماه آینده بگیرند تا بدین ترتیب پرونده حضورشان در تراکتور بسته شود. در این شرایط به دلیل اینکه قرارداد شجاعی و دژاگه در پایان فصل به پایان می‌رسد، نیازی به فسخ قرارداد نبوده و طرفین توافقی در این زمینه نداشتند.

دلیل قهر شجاعی و دژاگه از تراکتور مشخص شد/ اوج گرفتن اختلافات با خطیبی در امارات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا زنوزی تراکتور تبریز اشکان دژاگه مسعود شجاعی ۶۲ ۲۳ درصد ۱۱ ۵۳ درصد ۸ ۳۹ درصد ۳ ۴۹ درصد محمدرضا زنوزی تراکتور تبریز اشکان دژاگه مسعود شجاعی شجاعی و دژاگه برای جدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در چند هفته اخیر بار دیگر به دوران اوجش در بارسلونا برگشته و به یکی از بهترین گلزنان این تیم تبدیل شده و توانسته نقش مهمی را در پیروزی‌هایی که این تیم در این هفته‌ها به دست آورده است ایفا کند.

با این حال مشکلات مالی این باشگاه باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از بارسا در پایان فصل به گوش برسد چون این بازیکن یکی از ستاره‌هایی است که در حال حاضر بیشترین دستمزد را از این باشگاه دریافت می‌کند و شاید آنها چاره دیگری جز قطع همکاری با او نداشته باشند.

روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که مدیران بارسا در حال بررسی شرایط نونیز هستند تا در صورتی‌که لواندوفسکی مجبور به ترک این تیم در پایان فصل شد، بتوانند پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن به لیورپول ارائه دهند.

دستمزد لواندوفسکی در فصل آینده در حدود ۳۰ میلیون یورو خواهد بود که ۱۵ درصد از محدودیت پرداخت دستمزد کلیه باشگاه بارسلونا به حساب می‌آید و همین موضوع شرایط را برای ادامه همکاری با او بسیار دشوار کرده و احتمال جدایی‌اش را با توجه به پیشنهادهای خوبی که از عربستان دریافت کرده بیشتر کرده است.

دیگر خبرها

  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود