Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:31:02 GMT

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر در جاجرم مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۰۹۸

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر در جاجرم مشخص شد

ایسنا/خراسان شمالی فرماندار جاجرم منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر جاجرم را اعلام کرد.

حاجی زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شمارش آرای شورای اسلامی شهر در جاجرم به پایان رسید، گفت: فاطمه صمدی با کسب دو هزار و ۶۴۳ رای، مریم ابراهیمی با کسب دو هزار و ۶۱۷ رای و محمد رحمانیان با کسب هزار و ۸۹۰ رای به عنوان نمایندگان دوره ششم شورای اسلامی شهر جاجرم شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر آن جواد وحیدی مفرد با رای دو هزار و ۵۱۷ رای و ابراهیم خوان با دو هزار و ۱۳ رای از دیگر متتخبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جاجرم هستند.

به گفته حاجی زاده، منصور نادعلی با کسب هزار و ۸۳۰ رای، مرتضی اخوان با کسب هزار و ۸۱۷ رای و محمد قاسمی با کسب ۱۴۵۶ رای به عنوان اعضای علل البدل شورای شهر در دور ششم شناخته شده اند.

وی تعداد شعب اخذ رای برپا شده در انتخابات ۱۴۰۰ را ۷۱ شعبه، واجدین شرایط اخذ رای در این دور از انتخابات را ۲۷ هزار و ۵۴۳ رای اعلام کرد.

این مقام مسئول افزود: میزان مشارکت مردم در این دور از انتخابات ۷۳ درصد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات ۱۴۰۰ جاجرم شورای اسلامی شهر دو هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

، به مناسبت روز ملی شورا‌ها همایش دوروزه روسای شورا‌های اسلامی وشهرداران سراسر استان با حضورنماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، فرمانده انتظامی استان و روسای شورا‌های اسلامی و شهرداران در محل سالن آمفی‌تئاتر مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان برگزار شد. 

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان در این همایش گفت: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. 

وی ادامه داد: ۴۴۵ نفر عضو شورا‌های شهر‌های استان هستند که از این میزان ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند. 

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از برگزاری ۶ هزار و ۷۳۹ جلسه شورا‌های شهر‌های استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شورا‌های اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از شورا‌های شهرستان‌ها و همچنین ۸۵ شورای شهر‌های استان از کسب رتبه برتر شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند خبر داد.

در این همایش که ۸ و ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و همچنین پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان بازدید و از روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان و اعضای شورای استان نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است