Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@06:39:08 GMT

اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۵۵۰

اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی در سنندج

فرماندار سنندج گفت: پس از تایید هیات نظارت، نتایج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر‌های این شهرستان مشخص شد.

به گزارش ایرنا، یحیی نظری اظهار داشت: سیف‌الله رضایی با کسب پنج هزار و ۷۲۱ رای، فرهاد میمنت‌آبادی با کسب پنج هزار و ۱۷۹ رای، فرزاد زارعی با کسب پنج هزار و ۱۶۵ رای، اسعد فریدی با کسب چهار هزار و ۸۰ رای، سالار علی‌ویسی با سه هزار و ۷۸۵ رای، عزت رضایی با کسب سه هزار و ۵۶۳ رای، سید انور رشیدی با کسب سه هزار و ۳۷۲ رای، وفا اصلانی با سه هزار و ۳۵۹ رای و بهروز ابراهیم آبادی با کسب ۲ هزار و ۹۲۶ رای به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر سنندج انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جبار زندی گمه‌دره با کسب ۲ هزار و ۷۵۵ رای، شیدا حیدریان با کسب ۲ هزار و ۶۹۹ رای، فرهاد اسماعیلی با کسب ۲ هزار و ۶۴۷ رای، هوشنگ امینی با کسب ۲ هزار و ۶۲۷ رای، محمدسالار زارع با کسب ۲ هزار و ۶۰۳ و علی بژگول با ۲ هزار و ۶۰۰ رای به عنوان نفرات علی‌البدل شورای اسلامی شهر سنندج انتخاب شدند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر سنندج کسب ۲ هزار شورای اسلامی سه هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی به نام «شریان» نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و صادق کمایی از حوزه انتخابیه آبادان و امیرحسین نظری از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جریان شریان در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6084419

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها