Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@14:16:02 GMT

دبیرکل نجباء پیروزی رئیسی را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۶۸۵۴

دبیرکل نجباء پیروزی رئیسی را تبریک گفت

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» عراق با صدور پیامی پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، دبیرکل نجباء عراق اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر پایبندی خود به حکومت و رهبری معظم انقلاب را اثبات و با مشارکت پرشور در داخل و خارج از کشور، چالش‌ها را به حماسه‌ای انتخاباتی تبدیل کردند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که استحکام روابط بین دو ملت ایران و عراق در تمام زمینه‌ها و با وجود مشترکات عقایدی، فرهنگی و جغرافیایی بیش از پیش افزایش یابد. پیش از این نیز، «احمد عبدالساده» تحلیلگر مسائل عراق به پیروزی «سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

وی با انتشار یک پست توئیتری نوشت: پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران به معنای آماده سازی رسمی برای مرحله گرفتن انتقام خون شهیدان سلیمانی و مهندس است. این کارشناس عراقی افزود: این پیروزی در زمینه انتقام خون شهیدان سلیمان و المهندس یک نقطه عطف محسوب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دبیر کل نجباء رئیسی انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا