Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:59:49 GMT

پیام تبریک اردوغان به رئیسی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۷۶۳۸

پیام تبریک اردوغان به رئیسی

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با انتشار پیامی، انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفت.

اردوغان ضمن این پیام یادآوری کرد که "سفر به ایران برای شرکت در دور آینده همکاری سطح بالای دو جانبه در دوره پساکرونا مایه خرسندی است."

آیت الله  سیدابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در انتخاباتی که دیروز (جمعه) در سراسر کشور برگزار شد موفق به کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار رای (۶۲ درصد آرا) شد و به عنوان هشتمین رئیس جمهوری ایران از سوی مردم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی انتخابات ایران در جهان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی انتخابات ایران در جهان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی انتخابات ایران در جهان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • شوخی دور از ذهن ابراهیم رئیسی با محافظان خود در مناطق سیل زده (فیلم)
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!