Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای منتخب بوکان و سیمینه مشخص شدند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در این دوره از انتخابات "ژیلا عبدی" با کسب ۲ هزار و ۷۵۰ رای، "ناصر کاکه زاده" با ۲ هزار و ۳۱۴ رای، "علی قادری" با ۲ هزار و ۲۳۳ رای ، "کمال کریمی" با ۲ هزار و ۱۸۹ رای ، "احمد رحمانی" با ۲ هزار و ۴۹ رای ، "گلاویژ حسینی" با ۲ هزار و ۴۷ رای و "پخشان سلیمی" با ۲ هزار و ۴۳ را بیشترین آرا را به خود اختصاص داده و به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



" سلیمان افتخاری"  با هزار و ۸۵۹ رای، "احمد احمدیان" با هزار و ۸۵۰ رای، "کامران احمدی" با هزار و ۷۶۹ رای ، "هانا چالاک" با هزار و ۷۱۲ رای و " توفیق فروغی " با هزار و ۶۸۲ رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار بوکان در خصوص انتخابات بوکان گفت: از مجموع ۳۴ هزار و ۲۱۴ رای ماخوذه در این شهر ، سه هزار و ۵۴۱ رای باطله است.

 در شهر سیمینه نیز " قانع قرنی" با ۳۰۴ رای، "خالد صالح نیا" با ۲۵۰ رای، "مصطفی رسولی دهبکری " با ۲۲۰ رای، "اسماعیل شریف پور" با ۲۱۰ رای و " توفیق گل محمدی" با ۱۸۰ به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند و "جمشید احمدی" با ۱۶۷ رای، " پیمان جاوید فر" با ۱۶۷ و " هیمن اسدزاده " نیز با ۱۵۲ رای به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات بوکان سیمینه شورای شهر بوکان آذربایجان غربی انتخابات 1400 انتخاب شدند ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری