Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد حسین اسماعیلی روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: اکنون که به لطف خداوند و توجهات باری‌تعالی، انتخابات با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه به پایان رسید، لازم است تا قدردان مردم رشید و هوشیار و زمان شناس کشور به ویژه هم استانی های عزیز بوده و به خاطر رشد و آگاهی و همت و موقعیت‌شناسی ملت بزرگ،  ثناگوی درگاه ایزد متعال باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این میان نقش رسانه‌های استان به عنوان محور اصلی آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و مقابله با دسیسه‌های دشمنان بسیار مؤثر و مهم بود و نشریات و مطبوعات، صداوسیما، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، خبرنگاران و عکاسان خبری در خلق افتخارآفرین حماسه حضور مردم استان قزوین در انتخابات نقش اول و اساسی داشته و همواره در مسیر امیدآفرینی و ارتقای مشارکت عمومی، نقش سازنده خود را به بهترین شکل ممکن ایفا کرده و همراه و همگام مردم و مسئولان در مسیر بالندگی بوده‌اند.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین ادامه داد: بر خود لازم می دانیم از نقش رسانه ها در ایجاد شور و شوق و انگیزه جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و روشنگری و تنویر افکار عمومی با استفاده از تحلیل، گزارش، خبر و تصاویر خبری تقدیر و تشکر نماییم.
اسماعیلی در ادامه گفت: به وجود خبرنگاران و رسانه های استان قزوین افتخار می کنیم که همواره نقش خود را به خوبی در شرایط مختلف و حساس ایفا کرده اند، امروز در شرایط کنونی، لازم است که رسانه ها همچنان روح امید را در سطح جامعه با بیان دستاوردها و نگاه به آینده جاری کنند و به طور قطع نقد سازنده در ادامه مسیر، موجب پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان قزوین انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان قزوین انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان قزوین انتخابات ریاست جمهوری استان قزوین رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا